Luz Lewy sworzeń wahacza

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

no i nie do końca wszystko OKEJ :( zrobiłem jazdę próbną gorzej jak przed wymianą ,
1. przy skręcaniu słychać metaliczne brzdękanie , jak by koło o coś zaczepiało ( o blaszkę ) < podnioslem samochód na lewar skreciłem kołą obracałem koło nic nie słychać normalnie sie kreci >
2. straszne luzno chodzi kiera
to juz na starych sworzniach było lepiej
|Nie wiem co ten koles mi sprzedał moze nie takie sworznie !! . Dodam ze przy zakładaniu nie musiałem ich nabijać leciutko weszły bez żadnego problemu , Ale mówiłem - Do VW polo 6 N 1.0 1996r
- tak te będą dobre VW polo od 1994 do 2004.
Może problemy miną po ustawieniu zbierzności ?
Załamka totalna , dodam że wszystko skręcone ładnie .
Myślę tak teraz że założyłem lewy na prawy a prawy na lewy :rotfl:
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

poline na zbieżność i kont pochylenia koła o ile sworznie dobre . jeśli chodzi o chrobotanie to sprawdź dokładnie może metalowa osłona tarcz gdzieś jest przygięta przez nieuwagę , dokręciłeś śrubę sworznia atak nawiasem to metaliczne brzękanie przy skręcie to nie czasem padnięty przegub zewnętrzny .niema opcji lewy czy prawy pasują lewy na prawy i odwrotnie :grin:
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

Dobra Założyłem odwrotnie !!! zamieniłem wszystko teraz okej dzięki za pomoc :) Biały nie masz racji jak masz sworzeń jedno ucho jest dłuższe jedno krótkie , Prawe to prawe a lewe jest lewe , nie może bytć inaczej założone , założysz odwrotnie ale potem będzie włanśnie tak jak miałem ... , stąd włanie te moje chrobotanie i luzy
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 14:48 przez WhitePolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wahacze pasują na bank bez sworzni, a za sworznie przepraszam :bow:
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

Witam Panowie , wymieniłem dzisiaj końcówki drążków kierowniczych , TRW 65 zł1 szt. Jestem mile zaskoczony, nie przypuszczałem że to ma tak diametralny wpływ na lekkość skręcania , dosłownie teraz bez wysiłku skręca , prawie jak bym miał wspomaganie . Przed wymianą musiałem się sporo "na siłować " , a teraz bajka . Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

[quote="WhitePolo"]Witam Panowie , wymieniłem dzisiaj końcówki drążków kierowniczych , TRW 65 zł1 szt. Jestem mile zaskoczony, nie przypuszczałem że to ma tak diametralny wpływ na lekkość skręcania , dosłownie teraz bez wysiłku skręca , prawie jak bym miał wspomaganie . Przed wymianą musiałem się sporo "na siłować " , a teraz bajka . Pozdrawiam[/quote]


hehe tez jest po wymianie w moim polo wewnętrznych od kolumny:) geometria + zbieżnośc 120zł + gałka zewnętrzna i robocizna razem 200zł a różnica o niebo lepiej .Jeszcze tylko amory wymienic bo na stare założyłem spręzyny -40 i sa z leksza luzne na dziurach:P
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”