[86c 2f] Brak ładowania - swieci kontrolka aku.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Szczotki powinny być prosto ale przy lipnych i tanich regulatorach jest to problem, zapewne pierścienie ślizgowe wytarte, proponuje wymienić alternator na inny lub regenerować, koszt podobny co za inny ale wiesz co masz.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
K
Kamillo
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 19 wrz 2012, 12:20

Post autor: Kamillo »

Podepnę się pod temat: Zabrałem się za odkręcanie altka i utknąłem na ostatniej rzeczy, mianowicie na tej srubie http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 574yx.jpg/ . Jak widac na zdjeciu odkrecajac ja dobije do sciany komory silnika. Jak więc ją z tamtąd wydobyć? :banghead:
Awatar użytkownika
stonka
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2012, 16:39
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: stonka »

Kamillo . widze że ktoś majstrował przy altku i dziwnie założył tą śrubę... normalnie śruba wkreca sie w uchwyt od poduszki silnika, a ty masz przekreconą na wylot i zakontrowaną. Normalnie śruba powinna byc od strony błotnika, wykrecić z uchwytu i odciągnąć alternator do przodu. w takim wypadku wygląda jakbyś musiał ten uchwyt odkrecić z altkiem razem
Fiat 126el
Lancia Dedra 1.8ie
Lancia Dedra 1.6ie
BMW 520i "rekin"
Nissan Sunny 1.4SLX
Ford Sierra 2.0 CLX DOHC
Mitsubishi Eclipse GS 2.0 DOHC
Fiat CC 700
VW Polo II 1.4d
Awatar użytkownika
Kamillos
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 11 sie 2009, 21:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kamillos »

stonka
Dzieki wielkie za odpowiedz :) ale potrzebuje wiedziec więcej (te zdjęcie nie jest moje, pozyczyłem je stąd viewtopic.php?f=25&t=33740&p=329459&hilit=alternator#p329459 , a nie zauwazylem ze tam jest taka sruba, chodzilo mi tylko o nakreslenie miejsca :) ) Ja mianowicie mam fabrycznie zamontowana srube tak jak mowisz, z lebkiem od strony blotnika. Mowisz, ze trzeba ja wykrecic, ale jak? ja dochodze do blotnika i ona jest na tyle dluga ze jej nie wyciagne tak poprostu. Odchylam altka do góry ale nic to nie daje :(
Awatar użytkownika
stonka
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2012, 16:39
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: stonka »

jesli masz odkrecona ta śrubę że chodzi lużno w altku i od dołu altek jest odkrecony to powinien dać sie odchylic od silnika w strone zderzaka. w uchwycie do którego jest zamontowany od strony błotnika jest taki rowek że jak przewazysz alternator do przodu to musi wyjsc razem ze śrubą. przyjżyj się dobrze :grin: http://chomikuj.pl/guziczek15/Galeria/I ... 763896.jpg jesli jest czyms zapchane/zapieczone to spróbuj czymś podważyć np łomem. wiecej nic nie wymyśle :amen:
Fiat 126el
Lancia Dedra 1.8ie
Lancia Dedra 1.6ie
BMW 520i "rekin"
Nissan Sunny 1.4SLX
Ford Sierra 2.0 CLX DOHC
Mitsubishi Eclipse GS 2.0 DOHC
Fiat CC 700
VW Polo II 1.4d
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”