Dobra problem rozwiązany po prostu kostka od silniczka wentylatora nie była do końca wpięta widocznie poprzedni własciciel mając problem z dogrzewaniem samochodu poluzował ją żeby wentylator sie nie uruchamiał sa asy
Witam ma kolejny prolem z monim 6n 1.9d otóż czesto mam tak że rano ide do samochodu próbuje go odpalic ale nie mogw bo kontrolka od swiec sie nie swieci no za któryms tam razem zapali mi sie kontrolka od oleju i zacznie pikac wtedy silnik zapali przypuszczam że jest to wina czujnika temperatury silnika lub przekaznika wie ktoś coś na ten temat??? :?
padły świece żarowe ,bezpiecznik 50 A[ skrzynka bezpieczników na aku] lub sterowanie lecz to mało prawdopodobne , sprawdź świece ; potrzebny amperomierz kleszczowy, pobór mocy 8A [na świecę] x 4= 36A jeśli nie masz to poprzez spadek napięcia jeśli aku zdrowe to po włączeniu świec napięcie powinno spaść do około 11V ,lub wymontuj świece i sprawdz czy gżeją podpinając do aku przewodami pomocniczymi, odpinasz przewód zasilający świece i sprawdzasz czy jest napięcie po przekręceniu kluczyka wyeliminujesz sterowanie , na forum znajdziesz podobne tematy .
w niektórych 6n[ silniki wysokoprężne doładowane] montowany jest wyłącznik świec żarowych w drzwiach .niestety nie wiem czy wtedy świece grzeją jeszcze raz po przekręceniu kluczyka .
Świece wymieniłem na nowe czujnik temperatury na nowy a co do bezpiecznika 50a to nie ma takiego wsród tych czterech na akumulatorze.Więc bieże mase do załaczenia swiec z drzwi?? tylko dlaczego? No nie ogarniam tego
jeśli 1,9 D żony to AEF , w tym temacie podałem linki gdzie jaki przekaźnik viewtopic.php?f=20&t=32915 tylko instalacja elektryczna może się różnić nawet w tym samym modelu polo.