[6n] Primo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

[quote=""szozdi""] w trasie raz jak sprawdzałem przy około 130 km/h prawie non toper spalił 5.[/quote]
To jest dopiero dziwne, mi tak pali 5,1 może jak jade sam i z prędkością 90km/h czyli 3tyś obrotów ale jak przekrocze 110 to mi zaczyna żreć benzyny jak niewiem.
Awatar użytkownika
szozdi
Początkujący
Początkujący
Posty: 153
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Gorzóvw VWielkopolski

Post autor: szozdi »

Primo ale ja nie mam zamiaru tutaj kogokolwiek ściemniać i się z kimś licytować. Piszę najprawdziwszą prawdę :)
[quote=""Primo""]mi tak pali 5,1 może jak jade sam i z prędkością 90km/h[/quote]
no właśnie te "może". Nie tylko ty się dziwisz, ale nawet ja stojąc przy dystrybutorze z moim kumplem (odwiecznym przeciwnikiem benzyniaków, tylko turbo diesel) byliśmy w szoku. Odrazu sprostuje że nie leciałem tak jak napisalem non stop 130 bo po drodze były "wolniejsze" przeszkody, ale raczej nie zwalniałem poniżej 100 km/h. Nie wiem czy wiesz, ale małe spalanie w trasie bierze się z utrzymywania stałych obrotów w przeciwieństwie do stałego ruszania spod świateł w mieście. Może się myle to mnie poprawcie :mrgreen:
Awatar użytkownika
GGrzes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:09

Post autor: GGrzes »

wystarczy popatrzeć na jazdę w aucie co pokazuje spalanie.

np. jedziemy na 5 biegu sobie 80km/h - pokazuje spalanie np. 4l no nie? i wciskamy sobie pedał gazu na maxa - auto przyspiesza i pokazuje wtedy np. 12 litrów --- dojdziemy do granicy 120 km/h i jedziemy tak cały czas i np. pokazuje 5,5 litra. to możliwe.

jednak np. u mnie spalanie jest dobre do 3000 tys obrotów czyli te 105 - 110. później zaczyna już bardziej pić.
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

szozdi Ja tu nikogo nie oskarżam o kłamstwo, tylko wyrażam swoje zdziwienie. Ale wiadomo silnik silnikowi nie równy :D . Dobrze prawisz z tym przyspieszaniem.


A tutaj mała aktualizacja ... Foty felg po osobiście robionej polere. Po zdarciu lakieru okazało sie że nie są w najlepszym stanie, ale po długich dniach szorowaniu papierem wodnym ślady po krawężnikach w większości znikły.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""szozdi""]5.5 - 6 to dużo przy 1.0l :?: Moje 1.4 pali ostatnio średnio 6.5 a latem 6.3. w trasie raz jak sprawdzałem przy około 130 km/h prawie non toper spalił 5.1 :shock: Te silniczki są super bo jeśli chcesz sie kulać ekonomicznie (do ok. 2 -2.5 tys. obrotów) to pali ci sladowe ilości, a jak depniesz do podłogi to sie elegancko zbiera :D[/quote]

szozdi: silnik 1.4 pali mniej od 1.0. Moje 1043ccm spala okolo 7l/100, a w zime przy jezdzie po miescie nawet do 10l/100 potrafil wsiorbac ;-) Jesli jade spokojnie i nie przekraczam 80-90km/h na trasie po jestem w stanie zejsc ponizej 6l, ale przez caly okres posiadania Resoraka udalo mi sie to tylko raz na trasie szczecin -> zielona góra, gdzie cala trase jechalem podczas ulewy za tirem ;P
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

jeśli chodzi o felgi lustra nie ma, polerka jak na metodę domowo/garażową wyszła średnio ;)
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

mario6n
No lustra aż tak niema, szkoda troche bo sie narobilem. Niewiem czemu ale jeszcze taka jakaś mgiełka zostaje na nich, chyba jednak będe musiał autosolem czy automaxem niewiem jak to sie dokładnie nazywa, bo do tej pory robiłem tylko pastą polerską białą do stopów aluminium (walec). Poprawie się ;)

Tutaj foty po malowaniu.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Autosol na pewno doda im blasku, nie znam lepszej pasty.
Spróbuj bo pasta tania, a efekt będzie na pewno
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

No i niespodziewanie, bo miały być dopiero na następny sezon ale po wyliczeniu kosztów zmiany opon zimowe-letnie doszedłem do wniosku że lepiej już teraz. I po długich poszukiwaniach zdobyłem ciężkie do zdobycia oponki Continentala ContiEcoContact EP 175/55/15 - czyli Smartowskie. Skoro Smart dawał rade na 15 to i Polo powinno :twisted: Założe w tym tygodniu na fele i zobaczymy jak to będzie chulać na mojej polówce.

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
talka06
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:28
Lokalizacja: ONY

Post autor: talka06 »

w s,arcie szły dwa rozmiary takze 175/50/15 i na te trzeba było polowac ekstra wygladaja na 7J feldze bo fajnie się naciagną, ale te pewnie na tych felach będą ekstra wygladac :) fajne lustro
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Lustro jest ale rant jest jeszcze do dopracowania, ale narazie zostawiam jak jest. może za miesiąc poprawie.
talka06 175/50/15 to już wogóle znaleść w dobrym stanie to cud . Chociaż jak kupowałem opony na giełdzie w Gliwicach to mi mówił facet że ma pare w takim rozmiarze :shock: Jak ktos szuka moge dać namiary na kolesia co je miał w tą niedziele jeszcze.

Dzisiaj byłem założyć fele na alu, udało mi sie nawet znaleść wulkanizatora gdzie mi naciągli bez żadnego strzelania za 50zł :twisted: - ostatnie moje grosze niestety. Po założeniu opon przymierzyłem do zimówek 155/70/13 i sie okazało ze nie są wiele większe jakieś 2cm na średnicy. Felunek już siedzi na polówce i wygląda jak dla mnie super, chociaż bez gleby to taki offroad mały sie zrobił. Foty może jutro zrobie i wstawie :D
Awatar użytkownika
talka06
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:28
Lokalizacja: ONY

Post autor: talka06 »

widze ze znamy chyba tego samego pana na giełdzie w gliwicach heh tez pytałem takiego tam kolesia i powiedział ze ma :)
ja mam taki sam rozmiar zimowych opon a jak mierzyłem przy moich 15" i oponach 195/45 to Ci powiem ze miałem prawie takiej samej wysokosci :) pokaz autko na aluskach juz z tymi oponkami
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Primo oponki są idealne do polówki i z naciągiem jak mówiłeś nie ma problemu :D jeżdżę już trzeci rok na takich oponach i sprawują się świetnie. Przy gwincie skręconym na maxa i ET 28 nigdy mi się. nie zdarzyło żeby coś przytarło A w smarcie były zakładane na 6 calowych felgach. Zapodaj fotki jak to wygląda :D :D :D
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Dzisiaj wróciłem późno ale na szybko zrobiłem foty ;) . Testowałem dzisiaj polówke, i nie zauważyłem spadku mocy przy tych felgach 15", dlatego niewiem czemu, niektórzy się śmieją że do samochodu 1.0 wsadzają 15 calowe felgi, wążne jest żeby był mały profil i w miare wąska (nie 195). 1.0 nigdy torpedą nie było i nie będzie, wiec niech przynajmniej wygląda z zewnątrz, a pod maską skromnie :lol:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Wiadomo że gleba potrzebna, to nie ma wogóle dyskusji ale na gwint musze dopiero zacząć zbierać. No i hokej gdzieś znaleść w rozsądnej cenie.
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Primo ja mam hokej na zbyciu :D :D :D

Obrazek Obrazek Obrazek

żeby go założyć musiałbyś odkleić te zaznaczone części :D przerabiałem go kiedyś do szerokiego zderzaka i musiałem kawałki dokleić, ponieważ hokej z wąskiego zderzaka jest za krótki do szerokiego :D :D :D

ładne masz teraz polo cross ;P ;P ;P
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”