Obrotomierz nie chce działac

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

Witam mój problem również polega na tym że wogóle nie działa mi obrotomierz na desce spadł do zera i sie nie rusza i niewiem co to może być kupiłem już polo z taką usterka pozdrawiam i licze na waszą pomoc

moje polo to 6n 1,0 50 km 98r
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

[quote="danielqs"]Witam, jeśli jeszcze tu ktoś zajrzy po roku ciszy, to również mam prośbę do Was. Otóż u mnie jest zupełnie odwotnie niż w przypadku kolegi i koleżanki... U mnie wskazówka obrotomierza odrazu skika na maksymalne obroty - zawsze(odkąd ją kupiłem)... Bawiłem się też w przyduszanie autka to wskazówka obrotomierza spadła ale z powrotem wracała na maxa. Jak kupowałem polówkę to koleś powiedział mi że obrotomierz został "wyłączony", ale nie wiem o co w tym wszystkim chodzi i niby jak go można z powrotem włączyć

Polówka 1.9D AEF 64km
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc :)[/quote]
A masz kontrolkę świec żarowych w liczniku?
Bardzo możliwe, że ktoś myślał, że obrotek od benzyny zadziała i się zdziwił...
Jeśli obrotek jest z benzyny to nic z tym nie zrobisz. Są magicy co robią układy przeliczające impulsy ale to nie ma sensu.
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

Witam odświeżam temat otóż mój problem również polega na tym że mi nie działa obrotek tylko że w polo 1,0 98r byłem u mechanika i on powiedział że obrotek jest sprawny tylko trzeba go podłączyć a on niewie gdzie a niema czasu szukać Czekam na odpowiedzi. będe wdzięczny
Z
Zico63c
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:58

Post autor: Zico63c »

[quote="jacekszymek1"]byłem u mechanika [/quote]
Raczej u wróżki: sprzeczność logiczna - jeśli wie, że sprawny, musiał podłączyć więc wie jak. Jeśli nie wie - nie wie czy dobry. To samo z ewentualną podmianą (jeśli miał na półce inny egzemplarz).
W VW przewód jest we wiązkach i nie ma możliwości by był "niepodłączony". Możliwy ewentualny brak kontaktu we wtyku licznika, wtykach skrzynki bezpieczników (sygnał płynie poprzez nią) oraz wtyku do komputera na podszybiu. Rzadziej - uszkodzony przewód.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”