[6n2] Zawieszenie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
baros21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: baros21 »

które Kayaby mają skrócony skok o 25 mm??;>
Awatar użytkownika
Acadaptor
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 376
Rejestracja: 09 lip 2009, 13:57
Lokalizacja: Gąsocin

Post autor: Acadaptor »

Nie wiem nie jestem specjalista. W sklepie powiedziano mi ze posiadaj Kayabe gazowa o skroconym skoku. Baros widze ze tez masz Eibach -30mm Co mozesz powiedziec o nich i jakie wlozyles amory??
Moje 6n2]viewtopic.php?f=30&t=10905[/url]
Awatar użytkownika
baros21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: baros21 »

Do sprężyn eibacha pozostają Ci 2 opcje Kayaby:
- polecana Kyb AGX ( bardzo ciężko dostać ) koszt z tego co pamiętam ok 700 zł za sztukę
- tańsza Kyb ultra sr koszt z tego co pamietam bo kiedyś szukałem ok 500 zł
Sam mam eibachy - zwykłe amorki wytrzymały na nich 2 miesiące - Od niedawna amortyzatory MTS do tego i jest ok ( miały być inne , ale fundusze nie pozwoliły )

Edit.
Jak dla mnie to idealne obniżenie, choć głównym motto forum jest "niżej" i "na glebe z nim" :) Oponki 195/50/15 i wszystko wygląda dla mnie w sam raz. Spręzyny i amortyzatory spisują się ok w szczególności na Wrocławskich dziurawych drogach, choć staram się ommijać dziury. Sprężyny są dość twarde, więć spodziweaj się po pewnym czasie, że zaczną Ci trzeszczeć plastki :)
Awatar użytkownika
Acadaptor
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 376
Rejestracja: 09 lip 2009, 13:57
Lokalizacja: Gąsocin

Post autor: Acadaptor »

500-700zl za sztuke?? O Cie babcie w kapcie :P To juz duzo taniej wyjdzie kupic Gwinty z regulacja twardosci i wysokosci. Najwidoczniej w sklepie gosc nie wiedzial co mowi... Powiedzial ze Kayaba o skroconym skoku gaz na tyl 160zl a przod 233zl. Bede musial jeszcze sie podpytac goscia w sklepie :/ We wroclawiu nieraz bywam (mam tam Mamusie :P) i faktycznie nie zazdroszcze stanu nawierzchni. Jeszcze pytanko czy tyl nie przyciera?? mam taki sam rozmiar oponek
Moje 6n2]viewtopic.php?f=30&t=10905[/url]
Awatar użytkownika
baros21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: baros21 »

AGX ma regulację twardości, a ceny podaje z pamięci bo dokładnie nie pamiętam, ale mniej wiecej w tym przedziale. Gwint z regulacją twardości niestety nie wyjdzie taniej :) Tu już trzeba wyłożyć grubą kasę na nówkę dobrej firmy :) Jeżeli chodzi o obcieranie to ani razu mi nie obtarło niezależnie czy jechałem sam po dziurach czy załadowany :)
Awatar użytkownika
Acadaptor
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 376
Rejestracja: 09 lip 2009, 13:57
Lokalizacja: Gąsocin

Post autor: Acadaptor »

Dylemat :( Juz sie gubie :/ Zalezy mi na obnizeniu o te 30mm ale zeby tez nie bylo za twardo. Co mozecie polecic?? Jaki zestaw?? Zeby bylo latwiej... chce wylozyc do 1000-1300zl to juz max... taniej sie da?? nie pogardze :yahoo:
Moje 6n2]viewtopic.php?f=30&t=10905[/url]
S
Szamil
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 cze 2009, 16:23

Post autor: Szamil »

Polecam Kit sportowy MTS. Zestawik: amorki gaz-olej razem ze sprężynami, obniżenie o około 30mm. Dodatkowo tylny amor regulowany więc sobie dobierzesz jak chcesz z tyłu mieć wysoko. Pomimo, że jest to niby sportowe zawieszenie to jednak twardość oceniłbym jako średnią.
c
ckkania
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 10 gru 2008, 10:24
Lokalizacja: Myślenice/ k.Krakowa

Post autor: ckkania »

A mi tam na moim jezdzi sie twardo ale prowadzi sie jak gokart ;)
Rodzice twierdza ze czuja sie jak bym ziemniaki wozil ;P
Awatar użytkownika
patryk2k
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 21 paź 2009, 22:43
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: patryk2k »

Odgrzeje wątek bo padł amorek z tyłu i podskakuje przy hamowaniu :angry2: Miesiąc temu był na przeglądzie i nagle z 76% rozsypał się do reszty.
Usterka przyspieszyła wymianę zawieszenia ale mam parę pytań?
1. Jak z twardością zestawów, zależny mi tez na normalnej jeździe - sportowe > gwint > seria ? Czy inna kolejność?
2. Jak z zimą. Zdążało mi się tej zimy trzeć podwoziem czy osłona silnika, nie wspomnę o przekwalifikowaniu dokładki od GTI na pług :grin: Jak dajecie sobie rade w zimę?
3. Jak z regulacja? Wykonalna samemu? Lewarek, odkręcamy koło i kręcimy?

Może doradzicie jaki zestaw wybrać, tak aby osiągnąć kompromis miedzy wyglądem i komfortem.
Obrazek
m
marekT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 14 lis 2008, 15:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: marekT »

Odświeżam temat, bo sam jestem obecnie trochę zainteresowany.
ckkania Napisz proszę jak się obecnie sprawuje zawieszenie. A może ktoś używa Ta-techniks albo gwintu MTS-a jak wrażenia, chodzi mi głównie o trwałość.
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

Odświeżę trochę temat :grin:

A mianowicie chciałbym wiosną lub latem zglebić trochę moje polo GTi. Ale tak rozsądnie, żeby nie zrobić z samochodu inwaidy :) Z tego co już przeczytałem to montaż gwintu trochę mija się z celem przy obniżeniu tak ok 60-40 przód i 35-45 tył.
Ale jak to jest z tym amortyzatorami w Gti? na forum kiedyś wyczytałem ze amory te są o skróconym skoku. Prawda?
Z góry dzieki za odpowiedz :grin: :)
Awatar użytkownika
przemek 26
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 243
Rejestracja: 29 lis 2009, 14:09
Lokalizacja: Płochocin

Post autor: przemek 26 »

jestem na etapie zakupu amortyzatorów na tył(tzn.kupiłem sachsa gazowe) za miesiąc kupie na przód i mam pytanie...posiadam opony 185/55 na felgach 15" i czy jakbym założył sprężyny obniżające max -40mm to nie będzie mi nic obcierać??
proszę o podpowiedz bo sie na tym nie znam
Awatar użytkownika
przemek 26
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 243
Rejestracja: 29 lis 2009, 14:09
Lokalizacja: Płochocin

Post autor: przemek 26 »

i jak...pomoże mi ktoś z tym dylematem?
Awatar użytkownika
ZeroOne
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 641
Rejestracja: 13 maja 2014, 0:37

Post autor: ZeroOne »

To ja może trochę odgrzeje temat ostatnio orientowałem się w amortyzatorach sportowych i wyszło na to że są dwie opcje

1. wydać mało i kupić komplet na przód MTS za 250zł
2. Albo wydać naprawdę dużo i kupić KONI albo Blistein B6 za 350zł za SZTUKE

Teraz moje pytanie, czy naprawdę nie ma żadnych innych amortyzatorów sportowych do 6n2?
Może coś przegapiłem, ale straszna jest przepaść cenowa.
I jeszcze jedno czy te MTS warte zachodu?
Dodam tylko że lubie jak samochod jest wmiare twardy i się trzyma drogi.
Blue&Black by ZeroOne
Obrazek
Zapraszam do oglądania
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

masz jeszcze ST czyli nowa marka KW odpowiadająca Weitec-owi
http://stpolska.pl/
http://stpolska.pl/34-amortyzatory-spor ... engine=999
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”