Nie pracuje na wolnych obrotach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Obrazek
Śruba nr. 13 to regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Element nr. 10 to śruba-zawór regulacji mieszanki dodatkowej .
W tym gaźniku przepustnicą nie ustawiasz wolnych obrotów a właśnie tym śrubo-zaworem nr. 10 ustawiasz prędkość obrotową a śrubką nr.13 dajesz więcej paliwka albo mniej .
I co to znaczy że autko chodzi cały czas na ssaniu tzn. przepustnica rozruchowa się nie otwiera w miarę rozgrzewania silnika ?
I poszperaj w necie trochę na ten temat np.
J.Kasedorf . Gaźniki sprawdzanie i regulacja . Książka nie za wielka ale ten pierburg jest tam opisany i jest tabelka danych regulacyjnych.
Książka Wydawnictwa Auto VW GOLF II 1.1/1.3/1.6D/1.6TD. Obsługa i naprawa też ten gaźnik jest dość szeroko opisany nawet lepiej niż w książce VW Polo wydawnictwa WKiŁ .
Obrazek
a
adam_167
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2009, 15:44
Lokalizacja: Knurów

Post autor: adam_167 »

Witam!
Mam podobne problemy w moim polo, gaźnik weber z automatycznym ssaniem. I nasuwa mi się następujące pytanie: czy można zastąpić ten gaźnik pierburgiem? Bo ten weber jest droższy w remoncie i trudniej dostępny. Raz już ten gaźnik wymieniałem i znalezienie webera 32 TLA okazało się nie lada wyzwaniem. Po 10 tysiącach auto znowu zaczęło gasnąć na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Myślę, że trzeba by go zregenerować, jednak nie wiem czy się to opłaca. Regenerował ktoś taki gaźnik? Daje to oczekiwane efekty? i czy warto wymieniać też pływaki, bo są zestawy naprawcze z pływakami i bez.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

możesz zmienić i na pierburga który rewelacyjny też potrafi nie być albo na solexa. obydwa na pewno lepiej dostępne i raczej tańsze w remoncie. albo żeby nie mieć problemów typowo gaźnikowych możesz pomyśleć o przeróbce na monowtrysk
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”