
Śruba nr. 13 to regulacja składu mieszanki biegu jałowego.
Element nr. 10 to śruba-zawór regulacji mieszanki dodatkowej .
W tym gaźniku przepustnicą nie ustawiasz wolnych obrotów a właśnie tym śrubo-zaworem nr. 10 ustawiasz prędkość obrotową a śrubką nr.13 dajesz więcej paliwka albo mniej .
I co to znaczy że autko chodzi cały czas na ssaniu tzn. przepustnica rozruchowa się nie otwiera w miarę rozgrzewania silnika ?
I poszperaj w necie trochę na ten temat np.
J.Kasedorf . Gaźniki sprawdzanie i regulacja . Książka nie za wielka ale ten pierburg jest tam opisany i jest tabelka danych regulacyjnych.
Książka Wydawnictwa Auto VW GOLF II 1.1/1.3/1.6D/1.6TD. Obsługa i naprawa też ten gaźnik jest dość szeroko opisany nawet lepiej niż w książce VW Polo wydawnictwa WKiŁ .