Centralny zamek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

U mnie tez kilka tygodni temu padlo podswietlanie bagażnika. Pewnie blaszki w wtyczce przerdzewiały. Z bratem zrobilismy taki patent że w tej wtyczce dorobilismy swoj styk wciskając w płytke gwóźdź zamiast jednej z blaszek ;) A jeśli chodzi o zamek klapy bagaznika to MUSI być siłownik żeby było otwieranie z klapy. Samym zamkiem nic nie zrobisz.
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Czyli wychodzi na to, że poprzedni właściciel jeździł cały czas z otwartym bagażnikiem. Mam jeszcze jedno pytanie - do siłownika master w drzwiach kierowcy podłączone są przewody w liczbie 5 - czy każdy przewód odpowiada za inne drzwi? Czy liczba przewodów w tym wypadku to czysty przypadek. :)

Jeśli ktoś miałby jakieś zdjęcia lub jakąś konkretną nazwę tego siłownika przy nieoryginalnym centralnym to proszę o umieszczenie.
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

a siłownik jest przy klamce a nie przy zamku.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

[quote="MikeHell"]Jeśli ktoś miałby jakieś zdjęcia lub jakąś konkretną nazwę tego siłownika przy nieoryginalnym centralnym to proszę o umieszczenie.[/quote]
Masz na mysli zdjęcie silownika master czy tego który jest w klapie przy nie oryginalnym centralnym? Zreszta one i tak wyglada identyczne tylko że z siłownika slave wychodza 2 przewody a z master wlasnie 5 lub 4 nie pamietam dokladnie.

Nie pamietam ile dokładnie idzie przewodów od mastera albo 5 albo 4 ale to ma sie nijak do liczby silowników w drzwiach. Kazdy przewód steruje czym innym.
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Tego w klapie, jak nie uda mi się zrobić czegoś z bębnem zamka będę starał się zamontować jakiś siłownik do sterowania zamkiem tylnej klapy - dlatego tak drążę ten temat i staram się ogarnąć tą dziwną instalację.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Zrobie Ci zdjęcie niech tylko deszcz przestanie lać ;) Dokladniej moge Ci to opisac jutro łącznie z przekaźnikiem przez który musi isc impuls do silownika. Generalnie jest to bardzo proste. Tylko wtedy musisz zawsze miec zamkniety bagaznik na kluczyk i w momencie przytrzymania przycisku otwierania drzwi uruchamiany jest dodatkowy kanał ( w tym wypadku klapa bagaznika) o silownik odskakuje otwierając klape.
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi, plan na ten tydzień mam taki żeby zrobić coś z tym niedziałającym zamkiem a później zabawa z centralnym, niestety pogoda trochę komplikuje sprawy.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Jutro do południa postaram sie wrzucic zdjęcia.
edit

troche kiepskiej jakosci wyszly mi zdjecia bo robiłem telefon i jeszcze pod slonce bylo :/
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Dziękuje bardzo :D Nie szkodzi, że telefonem - wszystko widać. Będę się stał coś pokombinować z tym centralnym, teraz zamek kąpie się w odrdzewiaczu.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

cos takiego udało mi się znależc na necie.

Obrazek
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Dzięki za schemat. Oddałem zamek tylnej klapy do naprawy - koszt 70 zł i nareszcie bagażnik można zamknąć.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Myślałem że jednak pokombinujesz coś sam. Jakbyś kupił drugi na allegro wyszloyby nawet o wiele taniej ;)
http://www.allegro.pl/item1063608811_za ... _polo.html
M
MikeHell
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 maja 2010, 12:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: MikeHell »

Źle się wyraziłem, pisząc zamek miałem na myśli wkładkę tylnego zamka - była tak zabrudzona, że kluczyk pomimo kąpieli w odrdzewiaczach i czyszczeniu ani drgnął :)
V
Voyteck
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2010, 8:56

Post autor: Voyteck »

Witam,

Podepnę się pod temat centralnego zamka w Polówce '97 (Variant). Dzisiaj odbieram autko od elektryka, który wstępnie usunął problem z niedomykającym się zamkiem, ale zwrócił uwagę, że trzeba by wymienić SIŁOWNIK WLEWU PALIWA. Czy koledzy mogliby podpowiedzieć gdzie można by kupić taki siłownik? I czy do wersji Variant i Hatchback ten siłownik się różni? Variantów na szrotach jak na lekarstwo, ale polówkę w wersji hatchback można stosunkowo łatwo znaleźć, więc gdyby pasował ten siłownik, to już bym wiedział co robić. Dzięki.
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

[quote="MikeHell"]Oddałem zamek tylnej klapy do naprawy - koszt 70 zł[/quote]
A u mnie około 2,5 godziny własnej pracy, trochę WD40 i smaru - koszt minimalny, za to wkładkę zamka rozłożyłem na czynniki pierwsze i teraz zamek tylnej klapy chodzi płynnie
Obrazek
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”