[quote=""konsek""]1.6 AEE[/quote]
zapłonu się nie ustawia robi to komputer (chyba, ze go ściągałeś i przekręciłeś parę cm w którąś stronę )... Ja na Twoim miejscu ustawiłbym rozrząd tak jak był i wtedy szukał - miałem taką sytuację w polo że znaki właśnie się nie pokrywały a było to właśnie dobre ustawienie :roll:
A powiedz do czego Ci jest potrzebny kanał :?: wszystko można zrobić "z ziemi" :oki:
kanał?? do wygody rok temu wymieniałem skrzynię bez kanału, nie wygodnie. w polówkach jest mało miejsca w komorze silnika... mechanik wziął urlop więc jest lipa, sprawdzałem sam ustawienia i na znaki wszystko pięknie pasuje tylko że na wałku rozrządu jest przestawione o 1 ząbek, a nawet nie cały....;/ auto gaśnie, nie da sie ruszyć bez "gazu" z jedynki, przy włączaniu klimy na biegu jałowym też gaśnie więc chyba będę zmuszony sam to zrobić żeby gniazda w głowicy sie nie wypaliły...
Ja przed zmianą rozrządu miałem przestawiony o jeden ząbek,autko dobrze śmigało.Natomiast po zmianie zostało ustawione zgodnie ze znakami i odczułem,że samochód jest bardziej mulasty,szczególnie na niższych obrotach,więc znowu cofnęliśmy tak jak było.Nic to nie pomogło,zapłon sprawdzany,nie doszedłem do dziś co to może być.U mnie ponowne przestawienie o jeden ząbek nie zmieniło wiele,żadnego falowania obrotów itp.A jeśli jest źle ustawiony zapłon,to może "skakać" podczas ruszania bez gazu i trochę obroty pofalują,trzeba sprawdzić też przepustnicę.
siedzialem z mechanikiem pol dnia! nie moglem mu przemowic zeby ustawil na znaki na walku rozrzadu i kole zebatym na wale korbowym, on wymyslal wiele innych kombinacji, pozniej zaczal szukac po swiecach, aparacie zaplonowym i nic to nie dawalo. Twierdzil ze cos sie zepsulo, cos co nie jest zwiazane z rozrzadem, w koncu na odczepnego ustawil na znaki te ktore ja chcialem i auto przestalo gasnac, obroty nie faluja, moc wrocila. Pozdrawiam!