Silnik - nie odpala

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

a masz immobilajzer ? moze on cos nawala ?sprawdz dokladnie caly uklad zasilania w paliwo. W przezroczystym wezyku zobaczysz czy podczas krecenia rozrusznikiem cos sie dzieje z paliwem(potrzebna 2 osoba). Jesli paliwo idzie to cos blokuje zaplon.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
g
gemius
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2009, 18:46

Post autor: gemius »

tak imobiliser jest, odnośnie filtu paliwa coś sprawdzał ( ściągnął wężyk który podaje już poliwo na pompe i kompresorem dmuchali w bak ) - paliwo szło. Tyle widziałem.
Dzięki vjarecki za info odnosnie Vaga - teraz już rozumiem dlaczego jak był kiedyś podpinany, całkiem amatorsko u kolegi, pokazywał prawię wszędzie bład połaczenia z interfeisem.

Reasumując, VAGa mam odpóścic- szkoda kasy, zająć się jedynie mozną pompą i tym filtrem??

Pzd
g
gemius
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2009, 18:46

Post autor: gemius »

[quote=""JuStIcE""]Odczyt jest w 41 tylko z 3 kanałów (obroty, temperatura i napięcie sterujące z potencjometru). w Twoim przypadku odczyta tylko temperaturę za 50zł[/quote]

..a wyczytałem że VAG obsłuży:"Geralnie Auto-scan powinien odczytać następujące mduły:
6N1 - VW Polo: 01,02,03,15,17,19,25,35,41,45,46,55"

tylko pytanie? czy to się ma też do tego mojego silnika 1.9 d AEF??
g
gemius
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2009, 18:46

Post autor: gemius »

Panowie a możliwe jest że pasek rozrządu przeskaczył o pare ząbków?? stąd te problemy
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

ale jak przeskoczyl ? od tak sam z siebie pasek nie przeskakuje. Chyba ze sie napinacz skopal, albo paliles go na pycha. Jakby ci przeskoczyl o pare zabkow to tloczki z zaworami juz by sie spotkaly i kaplica. Zreszta mozesz sprawdzic ustawienie tzn mechanik powinien to sprawdzic.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

gemius edytuj swoje posty a nie pisz jeden pod drugim, bo w końcu dostaniesz karteczkę i staraj się korzystać z rad jakie dałem Ci w moim pierwszym poście !!!
[quote=""gemius""]odnośnie filtru paliwa coś sprawdzał ( ściągnął wężyk który podaje już paliwo na pompe i kompresorem dmuchali w bak ) - paliwo szło[/quote] W ten sposób to mógł sprawdzić tylko szczelność układu paliwowego a nie filtr. Pompa wtryskowa w AEF-ie wytwarza podciśnienie (ciśnienie z kompresora wypcha paliwo, ale sama pompa wtryskowa może nie zassać).[quote=""gemius""] wyczytałem że VAG obsłuży:"Geralnie Auto-scan powinien odczytać następujące mduły:[/quote] [quote=""vjarecki tytuł: do czego ta wtyczka""]Złącze diagnostyczne masz standard ODB a to kwadratowe na foto nie jest diagnostyczne (nie były mocowane w taki sposób)
Jak już pisałem poczytaj a potem zadaj pytanie w odpowiednim dziale - tu kanały, jakie ma 6N diesel:
viewtopic.php?f=20&t=11095&p=89576#p89576
Jeżeli masz coś z wymienionego wyposażenia to powinno się połączyć.
immo mógł ktoś wcześniej usunąć w Lucas-ie od spodu pompy jest sterowanie wykonawcze, trudniej jest już z Bosch-em bo immo steruje ECU.[/quote]
[quote=""gemius""]Panowie a możliwe jest że pasek rozrządu przeskaczył o pare ząbków?? [/quote] Jeżeli przeskoczyłby o parę ząbków to musiałbyś kupić inny silnik, bo naprawa tego była by droższa niżeli zakup sprawnej używki.
g
gemius
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2009, 18:46

Post autor: gemius »

..ok vjarecki zapamietałem:)

ide po pracy, kupie filtr i wymięnie go sam, zobaczymy. Jak to nie pomoże to tak czy siak jutro mechanik będzie rozbierał polóweczke.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Zanim sam wymienisz filtr poczytaj jak to się robi, bo potem znowu będziesz zadawał pytania.
Szczególnie to: viewtopic.php?f=20&t=13126

filtr paliwa: search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=+filtr+paliwa&author_id=1084
g
gemius
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2009, 18:46

Post autor: gemius »

..dla zainteresowanych już piszę co było nie tak.

Z informacji jakie uzyskałem od mechanika "niemowy" zamknięty był elektrozawór. Póki co nie kazał kupować innego. Także śmigam na tym. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa i bezpieczniki. Jutro autko jedzie na ustawienie kąta wtrysku - ale już do innego specalisty.

Dzięki za rady Panowie, przydały się
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”