nadal szarpie - wszystko już powymieniane :(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Co do sondy to od ciebie zależy,ja bym wymienił lub na próbe jakąś sprawną używke założył.
Ja zmierzyłem napięcie na moim aku tak jak ty i
bez świateł 14.4 V
ze światłami 14.2 V
przy wolnych obrotach u mnie 920 na obrotomierzu przy 1200 obr 14.4 V.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

no to jednak coś za słabe ładowanie mam, póki co nie zmieniam nic zobaczymy co czas pokaże,
Zdiagnozowałem już jeden problem, powodem szarpnięcia była kopułka, jeden zaczep się odbezpieczył i kopułka była odchylona trzymała się na jednym zaczepie, aż dziw że nie przestało jechać. Teraz nie ma szarpnięć w całym zakresie obrotów.
Jeszcze tylko to spalanie jakbym miał co najmniej wielkiego sedana w 1,4 :D
Dziadek13 powiedz mi co mniej więcej obadać/przeczyścić aby poprawić ładowanie? może masa za słaba czy co?
Niby to ładowanie w normie jeszcze, może szczotki już albo regulator napięcia niedomaga..., ale z tego co pamiętam uszkodzony regulator puszcza wyższe napięcie ładowania
civic r18a2/407 1,6 HDi
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="rat4"]Niby to ładowanie w normie jeszcze, może szczotki już albo regulator napięcia niedomaga..., ale z tego co pamiętam uszkodzony regulator puszcza wyższe napięcie ładowania
[/quote]
Ale aku ładujemy prądem napięciem sterujemy wielkość ładowania jest to około 2V-9V.Dlatego są dwie możliwości jak padnie regulator możesz po dłuższej jeździe zagotować aku, albo nie ma wystarczającej mocy do jego ładowania.Zawsze należy mieć dobre połączenie alternatora z masą auta z karoserią czyli mostek plecionka silnik karoseria oraz dobry kontakt przewodu ładowania z alternatora do aku i tyle.
A teraz napisz co z tą sondą poprawił sie wykres bo może ma za małe zasilanie sonda do grzałek.
I sprawdż czy otwiera ci sie w tym dopływie zimnego-ciepłego powietrza ta klapka którą naprawiałeś.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Obrazek
sonda wg mnie jest OK, co do klapki zimne ciepłe to mam teraz cały czas zimne bo tą używkę którą kupiłem ona nie otwiera, tzn na rozgrzanym na max jest nadal gorące powietrze, także teraz mam manualnie na zimne zrobioną.Muszę ją rozebrać i ulepszyć aby przy rozgrzanym się otwierała chociaż na połowę zakresu, wiesz przy testowaniu jej okazało się że leci samo gorące powietrze i przez to pola była zmulona maksymalnie dlatego zrobiłem na zimne teraz i jest lepiej.
Testuję dalej spalanie.
Co do czasów wtrysku to na zimnym jest 4,50 ms a na rozgrzanym schodzi na minimum 3,90 ms to chyba dobre wartości nie?
civic r18a2/407 1,6 HDi
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Wartości dobre czekam na wyniki testów.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”