jacol dobrze piszesz.
Ale mi chodzi o to że nie będzie słychać jak tłoki o zawory dzwonią.
Ja sam ze 2 dni na przestawionym rozrządzie jezdziłem i mi cuda wyprawiał.
Co do ścięcia zębów to się jeszcze nie spotkałem z czymś takim co nie znaczy że nie jest to możliwe. Moim zdaniem to już prędzej peknie niz zęby pościna.
Brzeziak_GT
jak zawory zagrają na tłokach to będzie pozamiatane ... zęby tnie na wale - starsze audi w dieslach miały podobne problemy- tam ścinało klin na dolnym kole rozrządu...
Crazy
...na wolnych obrotach... pisałem: na ogół pada 6 z 8 zaworów, przy 16-o zaworowych 10 z 16 ... podkreślam słowo "na ogół" ...bywają i przypadki że resztki tłoka/ów wyławiasz z miski olejowej
Crazy
To też tak czynie już dwa razy w swojej niuni wymieniałem Marki też nie zdradzę bo w tamtych za mocno dupy gniją.
Gwoli przestrogi mój szef przyprowadził dziś swoje volvo/renia 1.9td od mechera bo zapomniał/nie wiedział o pasku ta przyjemność kosztowała 2 kPLN.
Pozdrawiam WP.
no to chyba zakończę temat i powiem co musiałem wymienić
-pasek rozrządu
-popychacze zaworów (wszystkie)
no i ustawić zawory:)
koszt części około 300 zł
robocizna bezcenna