Dwa miechy no gratuluje, o gwarancji na rozrzad mozesz juz zapomniec, hmmm turbine rzeczywiscie, mozesz sprawdzic ale weź sie za cos bo niedługo bedzie juz za poźno... Ja i tak stawiam nadal na pasek...
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
Ja radzę ci jeszcz podłączyć komputer, wejść w bloki pomiarowe silnika i w bloku 004 odczytać wartość z pozycji 4, lub zrobić screen tego okna, albo najlepiej log statyczny tego bloku, wrzucić na forum i wszystko będzie jasne, czy rozrząd jest dobrze, czy źle złożony .
Wartości w polu nr 4 dla tego silnika wynoszą -5 do +5, ale najlepiej jest, gdy ta wartość wynosi 0. Chodzi tutaj o synchronizację wału korbowego i wałka rozrządu.
Posprawdzaj jeszcze, czy niema gdzieś nieszczelności w dolocie, ponieważ rury między fitrem i wlotem do turbiny, oraz między IC i kolektorem ssącym, musiały być zdemontowane przy wymianie rozrządu i nie wiadomo, czy dobrze je poskładał i uszczelnił.
Wszystko jasne już było jak wykręciłem turbo , trzymało się tylko na 1 śrubie i kosiło lekko wirnik ale poskręcałem prawidłowo i samochodzik śmiga dzieki koledzy za rady
Srebrny szatan szybkości, obrońca uciemiężonych poprostu moje sreberko