[quote="Toto"]
no patrząc na projekt Cyprysa i zdrowe myślenie trochę taki SWAPik kosztuje, bo nie sztuką jest wsadzić silnik, ale trzeba go jeszcze umieć zatrzymać, etc., chodzi mi tylko o to, że jest dużo dłubaniny

ja teraz najbardziej czekam na włożenie przez kogoś do Polo jakiegoś 1.4 TSI

silniczki jak nowe idzie już wyhaczyć, skrzynię do tego, nie wiem jak z resztą i jak z przeróbkami, ale myślę, że ten silnik na takie 6n czy 6n2 byłby bardzo dobry

[/quote]
Hehe, Cyprys robił auto kompleksowo, z nastawieniem na jak największą moc. Sama turbosprężarka pewnie ze 2 koła, do tego strojenie, blow-off itp. Koszty samego swapu jak uda się znaleźć silnik i skrzynię w dobrej kasie to jakieś 4-5 koła (z robocizną). Do tego przeróbka hamulców i zawiasu, ewentualnie delikatne zestrojenie. A co do TSI - jak najbardziej

Ale tu trzeba sieliczyćz tym że siknik jest bardziej zaawansowany technologicznie i przy samym swapie może być więcej roboty (może nie trzeba nic wycinać w komorze, ale i tak trochę trzeba zrobić). JA do swojego chcę kiedyś wpakować 1,8 20v, ale bez turbo. Nie trzeba mi gigantycznej mocy, a te 120 KM i tak zamieni Polówkę w bolid
