Stuki podczas zwalniania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

pierścienie i panewki, bo mi oleju litr na 1000km bierze, a niedawno głowice robiłem i z braku kasy nie zrobiłem dołu, i dół sie posypał przez szczelną głowice i bierze mi więcej oleju niż wcześniej. także jak tylko wykończę bańke oleju, czyli jeszcze 1,5 litra to znowu wyciągam silnik :P a hamulce to może już w poniedziałek sobie zamówię, bo mnie to bardzo denerwuje przy hamowaniu. po za tym jak napisał kolunio21, hamulce to podstawa!
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

"hamulce to podstawa!" no wiadomo, one zawsze muszą być :oki: ! A jeżeli mi bardzo dobrze hamuje, czy mogę się czegoś innego spodziewać?? :scratch:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

tylko tego, ze byc moze nie bedzie telepotało przy hamowaniu :)

jest maszynka do sprawdzania bicia tarcz, u mnie w prawie 100 tys. miescie nie mial jej żaden warsztat, ale postawilem na tarcze i to byl strzał w dziesiatke.
Wczesniej oczywiscie bylem na stacji kontroli pojazdów zeby sprawdzili mi zawieszenie na trzepakach.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

To już wiem w czym problem, dzięki za rady :piwo:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2009, 8:43
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Post autor: jackdaniel1125 »

A zbieżność masz dobrze ustawioną
Sprzedam sterownik do polo 1.3AAV cena 50ziko + wysyłka
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Zbieżność to podstawa, uprzedzam pytanie koła też mam dobrze wyważone.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Nightmare
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 14 lut 2010, 21:07
Lokalizacja: Ożarów Maz

Post autor: Nightmare »

U mnie było podobnie. Dopiero jak wymieniłem opony to było już dobrze. tylko ze u mnie na większych prędkościach 80-90km/h.
Ale to rzeczywiście moga być tarcze. Ew krzywa felga, może wjechałeś w jakąś dziurę i się odkształciła.
VW POLO 6N1 - 44kW - 60KM
Engine :D - APQ
Buda: 3D
m
mil912
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2010, 23:28

Post autor: mil912 »

Sprawdził bym również gumy na drążku stabilizacyjnym i na wahaczach .
Awatar użytkownika
Andi
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:21
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Andi »

Też mam ten problem, przy zwalnianiu ,hamowaniu kierownice z rąk wyrywa , myślałem ze to wina opon, po wymianie, nadal to samo , szukam dalej :niewiem:
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Stocz piasty, pomaga.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Andi
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:21
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Andi »

Wymieniłem wachacze i wszystkie gumy i juz nie telepie , teraz jeszcze maglownica , bo galanty luz jest :(
v
vojtas87
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 09 cze 2010, 7:24

Post autor: vojtas87 »

Co do telepotania, to na 90% tarcze. Miałem tak, wymieniłem i ciamcialala. Hamuje jak formułka F1 Pzdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”