[9N3] Silnik BMS

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Michal_1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:27

Post autor: Michal_1 »

Kolego jak przekładasz sam słupek a osprzęt z twojego silnika to nic innego nie przekładasz, ale nie wiem jakie ma pompki BMS a jakie BNM,jeśli takie same to składasz odpalasz i to wszystko a jeśli inne to trzeba grzebnąć w sofcie.

Miałem tak w Golfie seryjny silnik ATD poszedł supek z pompkami od ASZ i nie chciało to chodzić do momentu zmiany mapy i teraz lata aż miło.(pompki różniły się numerami)
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

a po co zegary i stacyjkę? Jeśli chodzi Ci o imobilaizer to da radę to załatwić programowo - nowy sterownik silnika "sparować" ze starym licznikiem.

Pozdrawiam
v
vwtede
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 08 lut 2015, 23:11

Post autor: vwtede »

witam wszystkich
jestem tu po raz pierwszy i potrzebuje pomocy merytorycznej
powiedzcie koledzu czy zamiana samego kpl slupka z bnm na amf w polo z 2006 roku jest mozliwa czy sa jakies potrzebne modyfikacje
kupilem polowke rodzicom na rocznice slubu i mam tydzien na jej uruchomienie
:help: :help: :help:
pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”