Wymieniony filtr paliwa i pusta pompa, jak dolać ropę ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lakerol
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 28 sty 2010, 7:56

Post autor: lakerol »

[quote="vjarecki"]lakerol nikt nie jest Kaszpirowskim, żeby Ci powiedzieć - wina jest filtra :banghead:
Oczywiście, że może być to wina filtra, ale musisz to sam sprawdzić np. załóż stary filtr i zobaczysz czy jest ok - eliminacja !!
Jedynie droga eliminacji poszczególnych czynników daje rezultaty a nie chybił trafił.
Zastosuj się do wskazówek ghul177-a bo przerabiał on podobny problem z moją pomocą, tyle, że u niego była przytkana pompa wtryskowa i nie ssała.[/quote]

Tak, jednak to wina filtra, kupiłem nowy i wszystko jest ok, czasami tylko jakis bąbelek przepłynie w przewodzie ale auto pali. Domniemam, że problem pojawił się, tak jak wspominałem od zaworka plastikowego w filtrze (chyba), wydaje mi się, że uszczelka kiepsko przylega i stąd powietrze.
Teraz chyba czeka mnie wymiana świec(chociaż wymieniane wszystkie około dwa lata temu ?), bo trochę ciężko na zimnym silniku odpala i trzeba się nakręcić zanim załapie.

Dziękuję Wam wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Marcin

ps.
vjarecki, fajnie to Twoje auto wygląda :) oczy ma wręcz kuszące.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

lakerol a ile razy swiece grzejesz ? ja przy duzych mrozach 3 razy swiece grzeje i pali od strzala, a jak zagrzeje tylko raz to ciezko pali.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

a własnie jak to jest z tym oringiem pod tym plastikowym zaworkiem na filtrze? pytałem w sklepie motoryzacyjnym i mówił sprzedawca że tylko serwis że oni nie mają.On jest tak trudno dostępny? Jak łatwo go sprawdzić czy to ten oring puszcza? bo ciągnie mi powietrze przez weżyki do pompy.Wyminiłem nawet te szybkościski (fabryczne) na wyjściach i wejściach na filtrze) na takie http://www.racing-planet.pl/images/norm ... mf_9mm.jpg dokręcane śrubokrętem ale niestety nie pomogło dalej łapie powietrze (przez co przy wyższych obrotach sie dusi) bąble sa duże
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Panowie ja stosuję filtr FILTRON-a od dawna i nigdy nie miałem problemów, uszczelka jest razem z filtrem w zestawie:
Obrazek
Pierwsze 2 miałem salonowe, nr serwisowy ASO uszczelki: N 904 264 02 wymiary - 15,4 x 1,78
Tu macie wykaz wszystkich filtrów FILTRON-a do tego modelu:
http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp= ... 4#idn33722
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”