tragiczne spalanie polo 6n 1.0

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

n
neu_my
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2009, 1:18
Lokalizacja: lubelskie/świętokrzyskie TOP

Post autor: neu_my »

wybaczcie, że tak późno odpowiadam ale dopiero mam dostęp do netu i troszki czasu.
Rozwiązalem problem centralnego;) po 4 godzinach szukania;)
mianowicie rozebrałem wszystko po kolei zacząłem od pompki gdzie sprawdziłem czy dmucha w dwie strony wyczyściłem i działa jak szalona ale nadal nie działało więc kolejno wszystkie drzwi odłączałem i sprawdzałem i wszystko ok więc szukałem po trójnikach, czy aby któryś się nie odłączył i to również nie to i już zrezygnowany :banghead: całkiem z pomoca przyszedł mi Znajomy mechanik Andrzej (którego pozdrawiam) :piwo: i poradził, żebym sprawdził co z siłownikiem zamknięcia klapki paliwa i eureka problem znaleziony, pękła gumka na siłowniku i uciekało powietrze problem rozwiązany;) :yahoo:

kolejne moje pytanie to SWAP, mianowicie jaki silnik by tu najlepiej pasował, tzn przy zamianie którego mogło by być najmniej problemu?? wogóle męczy mnie dieselek ale to za dużo zachodu więc pozostanę przy Pb ale tera pytanie jaki silnik najmniejszym kosztem można by zmienić i z czego oraz jakie klamoty będę musiał zmienić.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
kamilPolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 135
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamilPolo »

dolacze sie do tematu spalania:)
mam pytanie czy mozliwe 12l na 100 na odcinkach 3 km w jedna strone ??
polo to jest 1,4 benzyna
polo 95
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

moim zdaniem możliwe, szczególnie w naszych łódzkich realiach i przy tak krótkiej trasie, chociaż może warto sprawdzić czy autko prawidłowo łapie temperature?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Możliwe, ale nawet w gigantycznych korkach 12 litrów to bardzo dużo. ja bym sprawdził sondę lambda
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""neu_my""]
kolejne moje pytanie to SWAP, mianowicie jaki silnik by tu najlepiej pasował, tzn przy zamianie którego mogło by być najmniej problemu?? wogóle męczy mnie dieselek ale to za dużo zachodu więc pozostanę przy Pb ale tera pytanie jaki silnik najmniejszym kosztem można by zmienić i z czego oraz jakie klamoty będę musiał zmienić.

pozdrawiam[/quote]
każdy swap to duży problem i większe koszta, jeżeli chodzi tylko o trochę lepsze osiągi to sprzedać i kupić nowy, wyjdzie taniej szybciej i sprawniej. Natomiast jeżeli chcesz ze swojego pojazdu zrobić cudo takie jak parę na forum, na pewno 1,6 16V AJV lub z 6n2 ARC,AVY.
popatrz także na silniki z ibizy. acha zawsze możesz kupić g40 i wstawić. silnik tani sprawdzony i nie powinno być jakichś strasznych tragedi przy swapie.
Awatar użytkownika
kamilPolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 135
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamilPolo »

koledzy sonda sprawdzona i jest ok a temperature tak jak teraz lapie mi juz po 2 km 90 stopni wiec chyba dobrze lapie dla mnie tez troszke duzo 12 l :(
polo 95
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”