Problem ze wskażnikiem paliwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Ja jestem w lekkim szoku pozytywnym. Zrobiłem test ( 2 krotne ) taki jak koledzy zalecacie czyli do pełna , trasa i znów do pełna. Okazało sie: za pierwszym razem nie zrobiłem 100km ( nie mialem czasu na tankowanie po 100km) tylko 520km i dopiero wtedy do tankowałem brak jaki spaliłem, zalało sie na silę 28litrów. Prosta kalkulacja i mam 5,38l na 100km <szok> ; za drugim razem wyszło 5,8l na 100km. Jeżdżę dziennie około 70km. Wynik jest dla mnie zaskakujący bo spodziewałem się ze w zimie będzie to lekko ponad 7l :)

EDIT:
Dodam jeszcze ze jeżdżę bez szarżowania, zmiana biegu kolo 2300obr.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jendrol
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 22 gru 2008, 21:06
Lokalizacja: SR/obecnie NL

Post autor: Jendrol »

Mały OT
[quote=""Archeo""]Dodam jeszcze ze jeżdżę bez szarżowania, zmiana biegu kolo 2300obr.[/quote]
Jak dla mnie to troche dusisz silnik jak zmieniasz przy 2300. No jeszcze jak z 1 na 2 to nic nie mówie :agree: . ALE przy wyższych biegach? :eek: Nie jeździłem dieslem, ale wydaj mi sie że ten zakres obrotów, to ogólnie dla diesla by sie nadawał.
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”