[86C 2F] resetujacy sie zegarek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
rafal_1903
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 05 gru 2008, 18:16
Lokalizacja: LESZNO

Post autor: rafal_1903 »

Dzięki kolego, już wiem dzięki za manuala.
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

[quote=""jaro""]Myślę, że można by dać np. 1000uF/10V wtedy może dało by się go zamontować w oryginalne miejsce od strony elementów bez wycinania bolca.[/quote]
potwierdzam , miesci sie jak oryginał ,w weekend taki wlutowalem i nareszcie mi sie zegarek nie resetuje :P po odpieciu zasilania podtrzymuje jakies 10s ( zegarek widoczny ) i ok 5s pamięć czyli ok 15s :) co jest wynikiem 15 razy lepszym od oryginału :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
zdziebel
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 20 cze 2010, 12:39
Lokalizacja: Morąg

Post autor: zdziebel »

Witam szukałem kondensora o większej pojemności i znalazłem tylko największy 16V 100uf ze starego radia, czy taki będzie dobry?
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Powinien Ci wystarczyc, jednak najlepiej jak bedzie on nowy. Wezcie pod uwage to ze nie trzeba starego usuwac, mozna rownolegle przylutowac drugi. Wazne zeby tylko biegunowosc sie zgadzala. Jednak najlepiej jak bedzie to nowy, bo na pewno ma swoja pojemnosc.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
zdziebel
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 20 cze 2010, 12:39
Lokalizacja: Morąg

Post autor: zdziebel »

Witam, dziś zmieniłem kondensator z 47uf 16V na 1000uf 10V wstawiłem go w miejsce oryginalnego kondensatora zegarek działa jeszcze z 30sek. od odłączenia kostki i zaczyna gasnąć jeszcze przez 15sek ogółem 45sek.
Znowu użytkownicy poprawili fabrykę :grin:
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

podłącze się do tematu , kondensator juz kupiony jak przyjdzie ocieplenie to wlutuję , a jak sie wyciąga zegary ? w którym miejscu sa śrubki , sa tam jakies zatrzaski?
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Po bokach są takie blaszki zapierające się o krawędzie wnęki, a od frontu po bokach po 2 otwory (coś jak w radiach samochodowych). Mi się nigdy nie udało kluczami z drutu odgiąć tych blaszek. Najlepiej to wymontować radio - będzie dostęp do prawej blaszki. Do lewej to najlepiej wymontować półkę nad lewym kolanem i tam włożyć rękę, aby dostać się do blaszki. Pamiętam, że lewą blaszkę udało mi się też kiedyś docisnąć przez otwór włącznika świateł (trzeba mieć zwinne palce ;)
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

dzieki;) to już zdecydowanie poczeka na lepszą pogodę ;)
J
Jaccus
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Jaccus »

Panowie Mam pytanie do tematu będę na dniach robił ten zegarek ale również chce się zabrać za diody/kontrolki ponieważ nie świecą mi się diody/kontrolki od świateł drogowych oraz kierunków.
Wiecie może jak zdemontować je żeby założyć nowe?
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

gdybyś najpierw licznik rozłożył i popatrzył do środka to byś się pytać nie musiał :glare:
są wciskane (wystarczy wyciągnąć diodę, dociąć jak oryginał i zainstalować zgodnie z POLARYZACJĄ!) lub lutowane.
a
artur_polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 19 lis 2011, 18:04

Post autor: artur_polo »

Witam, mam nastepujace pytanie

Jak dostać się do tych elementów od spodu? wyciagnąłem juz cały obrotek i wskaźniki paliwa i temp.
Ale jak tą całą płytkę stamtąd wytargać??
S
SilentWater
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 21 sty 2011, 16:39
Lokalizacja: Łódź

Post autor: SilentWater »

hehe ja właśnie prawdopodobnie jutro skorzystam z tego opisu i też wymienie ten fabryczny kondensator bo też już przez słaby aku czasem mi się potrafi zresetować, a to strasznie wkurzające :/ Nowy kondzio już kupiony, 1000uF 16V. Koszt całe 0,75 zł :D
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 12:43 przez SilentWater, łącznie zmieniany 1 raz.
S
SilentWater
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 21 sty 2011, 16:39
Lokalizacja: Łódź

Post autor: SilentWater »

No i już gotowe, z tym że nie usuwałem starego kondensatora, chodzą równolegle obydwa :) Bez problemu zmieścił się też u góry, nie trzeba było likwidować białego bolca z obudowy :) Pozdro
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”