Ciągła temperetura 70 st C? termostat?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
chesteroo
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 03 gru 2008, 13:52
Lokalizacja: Augustów

Post autor: chesteroo »

jak odkręcisz obudowę termo to zleci ci jakieś 2l płynu.
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

zalejesz skrzynię rozrusznik przewody elektryczne więc lepiej spuść te 2l dolnym wężem nie potrzebny do tego kanał wystarczy unieść trochę samochód na podnośniku ;)
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
Awatar użytkownika
Stawer
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 20 lis 2008, 15:17
Lokalizacja: Dublin/ Lublin

Post autor: Stawer »

Eeee tam, zeby rozrusznik zalac to trzeba by bylo sie postarac. Skrzynia przeciez nie przecieka wiec do niej sie nie dostanie. Ja caly czas tak spuszczalem, ale ostatnio sobie po prostu reklamowke podlozylem otwarta pod otwor i zebralem sobie jeszcze ten plyn coby znowu nie leciec po dolewki. z latwoscia mozna to zrobic, zwlaszcza ze jest na czym to reklamowke oprzec :).
c
chesteroo
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 03 gru 2008, 13:52
Lokalizacja: Augustów

Post autor: chesteroo »

PROBLEM ROZWIĄZANY! :banana:Byłem u dobrych mechaników u siebie w mieścinie,zostawiłem auto i czekałem na tel.Po 3 godz tel zadzwonił więc udałem się do zakładu po odbiór autka.Okazało się że wszystko gra.Spytałem się o przyczynę , okazało się że był nią termostat.Wymienili i z bani moje polo wróciło do życia :) wskazówka od temp :spoko: ,szybko się robi cieplutko,nie trzyma cały czas na ssaniu-obroty :spoko: ,rano pali za 1 strzałem bez nogi na gazie.Jednym słowem wszystko GRA :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

O widzisz... , przecież mówiliśmy że termostat. Słuchaj kolegów jak ci dobrze radzą :)
Zresztą temat jest tak stary jak nasze Polcie .....
Pozdrowienia i szerokości. ;)
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

Ja przy 1.9 D musze zlać wszystko bo inaczej nie da sie wymienić termostatu. Co do temperatury to dawneij widziałem na wskaźniku ok 90C ale potem przez jakis czas niedochodizło do 70(na postoju bylo prawie 70) zmienilem termostat(mialem gdzies stary drugi :P) i temp bez niczego jest 70C ... ale do 90 niedochodzi moze dlatego ze jest teraz duzo chłodniej niz w wakacje :P


ten termostat ktory wyciagnaolem z auta otwieral sie za wcześnie ten co mam teraz to po chwili jest cieplo w aucie :)
Czerwone jest szybsze ;-)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

niekoniecznie trzeba wylać cały ale i tak dużo ci się wyleje z bloku silnika, możesz od razu zalać nowy
to też będzie dobre rozwiązanie.... :?:
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

szkoda bylo kasy na mechanika.sam bys bez problemu to zrobil....grunt ze jest juz wszystko dobrze :spoko:
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Zamykam
Odpowiedzi w poniższych tematach.
viewtopic.php?f=20&t=10743

lub

viewtopic.php?f=13&t=8979&hilit=termostat
Zablokowany

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”