Hmmm no 250 zl za uzywane springi to calkiem sporo. Chociaz nie wiem o jakie firmie dokladnie mowisz. Myslalem o jakiejs tanszej opcji. No mozesz zaryzykowac moze Tobie sie uda z postawieniem polo w konfiguracji jakiej chcesz.
Powodzenia.
Sprzedam] 1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
Ja mam inne pytanie.Zauważyłem że w mojej Polówce z przodu brakuje po jednym ogniwie w oby dwóch sprężynach i mam sprężyny od golfa 2 i czy one by podpasiły?Jeżeli nie to co zrobić?Kupiłem na tył nowe amorki i moje zapytanie co zrobić żeby auto nie stało dziobem do góry??
No to tak glebę już zakupiłem.
Ale mam jeszcze jedno pytanie, oco chodzi z tymi odbojami. Chronią one przed czynnikami zewnętrznymi i tylko tyle??
I wogule oco C'mon i z czym to się je??
Odboje maja za zadanie chronic amortyzator przed dobiciem do 'konca'. Wpadasz w jakas gigantyczna dziure i skok amortyzatora jest na tyle duzy ze odboje pelnia funkcje ochronna. Wtedy amor nie dostaje tak mocno po garach. A oslona chroni tloczysko przed wszystkimi syfami. Jezeli masz odboje sparciale albo spuchniete od oleju ktory wydostal sie ze starych amorow to nalezy je wymienic. Jak wymienialem zawieche to wymienilem odboje z tylu bo byly zmasakrowane. Z przodu byly ok wiec zostawilem.
Pozdrawiam
Sprzedam] 1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
Na lajcie. Ja jezdze na seryjnych odbojach. Wlasciwie to chyba nie ma innych odbojow jak seryjne. Kiedys pytalem sie w sklepie czy maja jakies specjalne odboje do amorow ze skroconym skokiem, mowili ze nie. W razie czego jak odboje beda za duze to sie skraca. Ja nie zauwazylem takiej potrzeby. Mysle ze to przy wiekszych glebach.
Sprzedam] 1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
Są jeszcze utwardzone odboje poza seryjnymi, ale jak nie zamierzasz robić taczki i dobitnie skracać skoku amora to nie polecam.
U siebie niestety mam to z konieczności