[Polo 6n] VW POLO Colour Concept

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

Wierze wierze i rozumiem, dlatego mowie walcz ile sił :)
Po to masz air żebyś wstał i sobie bez stresu pojechal na zlot i ze zlotu do domu. A na zlocie to ma leżeć chocbys mial wywalac plastikowe nadkola!
Do tego masz daily wiec tym bardziej mozesz sie bawić :)
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Gleba, glebą ale i tak jest ona tylko do zdjęć. ;d Więc nie ma się co spinać czy ciąć ..
Na tych czarnych kółkach ciekawie wygląda, ale czekam na te co mają być, będzie przeciąg. ;)
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

[quote="Filipovic"]Gleba, glebą ale i tak jest ona tylko do zdjęć. ;d Więc nie ma się co spinać czy ciąć ..
Na tych czarnych kółkach ciekawie wygląda, ale czekam na te co mają być, będzie przeciąg. ;)[/quote]

Gościu normalnie tym jeździ :)
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Ale też co to za jazda.. ;) Do najprzyjemniejszych raczej nie należy ..
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

To jest jazda na dobre drogi a nie na nasze a co do niebieskiego autka to jest gruby projekt,jak pisał na forum angielskim,że musiał dużo ciąć czyli ostre ciecie :oki: jak u mnie które pokaże na wiosne lub przed zimą ,że prześwitu nie bedzie pod spoilerem,spoiler mam 4cm a boki 5cm :) na rok 2013 czyli w tym roku miałem prześwit i kombinowałem jak to zrobic,teraz zejdzie 2,5cm w dół jeszcze :oki:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

[quote="Filipovic"]Ale też co to za jazda.. ;) Do najprzyjemniejszych raczej nie należy ..[/quote]

Chodzi o fakt ze skoro na gwincie mozna tak leżeć, to Air bez dwóch zdań powinien tak właśnie wygladac :)
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

według mnie, w takim setupie z połączeniem niebieskiego i czarnego polo wygląda świetnie. w kwestii airu - nie przekonują mnie projekty w których by maksymalnie obniżyć przód ale wciąż móc skręcać stosuje się ET w granicach 50 i nawet wąska felga opiera się o amortyzator :butcher: wygląda to patologicznie gdy auto zostawia 4 ślady, bo rant tylnych felg oczywiście wystaje poza błotnik :grin: trzeba znaleźć złoty środek, ustawić na maks kąty na zwrotnicy, a jeśli będzie mało, potraktować całość camber plates'em. wiadomo - jeśli auto nie pełni funkcji daily to można ciąć i skracać wszystko ile wlezie. szkoda tylko podłogi jeśli wciąż jest zdrowa :oki: nie wiem jak to ująć, ale jest taki moment obniżenia w którym "ładna gleba" zaczyna już wyglądać sztucznie i źle
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

Krzychu a czy nie po to wymyślono Air żeby ************ kłaść auta na ziemi? :D
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

trzeba wziasc pod uwage ze zeby zrobic taką glebe trzeba błotniki zrobic na zero przód-tył szczególnie łaczenia zderzaków i odpowiednie wyprofilowanie pod koło, a po tych zabiegach niestety nie obejdzie sie bez lakiernika
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

[quote="PiterVR6"]trzeba wziasc pod uwage ze zeby zrobic taką glebe trzeba błotniki zrobic na zero przód-tył szczególnie łaczenia zderzaków i odpowiednie wyprofilowanie pod koło, a po tych zabiegach niestety nie obejdzie sie bez lakiernika[/quote]

To niestety racja...
Piter zajrzyj na PW moze cos doradzisz :P
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

[quote="krzyDOLAR"]według mnie, w takim setupie z połączeniem niebieskiego i czarnego polo wygląda świetnie. w kwestii airu - nie przekonują mnie projekty w których by maksymalnie obniżyć przód ale wciąż móc skręcać stosuje się ET w granicach 50 i nawet wąska felga opiera się o amortyzator :butcher: wygląda to patologicznie gdy auto zostawia 4 ślady, bo rant tylnych felg oczywiście wystaje poza błotnik :grin: trzeba znaleźć złoty środek, ustawić na maks kąty na zwrotnicy, a jeśli będzie mało, potraktować całość camber plates'em. wiadomo - jeśli auto nie pełni funkcji daily to można ciąć i skracać wszystko ile wlezie. szkoda tylko podłogi jeśli wciąż jest zdrowa :oki: nie wiem jak to ująć, ale jest taki moment obniżenia w którym "ładna gleba" zaczyna już wyglądać sztucznie i źle[/quote]


Krzychu opisałeś wszystko w dwóch zdaniach :)

u mnie na przodzie felga 15" 8j i et35 już obciera o amortyzator dlatego na przodzie jest et 25 i wtedy palec przechodzi pomiędzy felgę a amortyzator

Air ride jest po to żeby spasować ładnie felgi z błotnikami i żeby można było spokojnie dojechać na zlot , a budę mam dość zdrową dlatego nie chciałbym ciąć niczego :)

Taka gleba jaka jest u Bartka (inco) mi wystarczy i do takiego czegoś zmierzam :grin:
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

Dla kolegi specjalnie przymierzyłem felgę i dzięki temu tył spasowałem ale wiadomo przy oponie może się zmienić :piwo:

Z przodu brakuje dokładnie 1.1cm by się zrównało ale trzyma stabilizator którego nie zdążyłem już wykręcić :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

z tyłu dał bym 5mm dystans pozatym malinowo :D
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

ja np od początku nie mam stabilizatora ale weż odkreć i zobacz co bedzie niby zejdzie nizej a z tym brakuje 1.1cm to o czym mówisz o dokładce ??? :blush2:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

[quote="sebeq"]ja np od początku nie mam stabilizatora ale weż odkreć i zobacz co bedzie niby zejdzie nizej a z tym brakuje 1.1cm to o czym mówisz o dokładce ??? :blush2:[/quote]
By zrównać felgę z nadkolem ale dodałem fotkę jak stabilizator oparł się na budzie z tym ze słabo widać ale pomału i do przodu :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”