[quote="krzyDOLAR"]według mnie, w takim setupie z połączeniem niebieskiego i czarnego polo wygląda świetnie. w kwestii airu - nie przekonują mnie projekty w których by maksymalnie obniżyć przód ale wciąż móc skręcać stosuje się ET w granicach 50 i nawet wąska felga opiera się o amortyzator :butcher: wygląda to patologicznie gdy auto zostawia 4 ślady, bo rant tylnych felg oczywiście wystaje poza błotnik 

 trzeba znaleźć złoty środek, ustawić na maks kąty na zwrotnicy, a jeśli będzie mało, potraktować całość camber plates'em. wiadomo - jeśli auto nie pełni funkcji daily to można ciąć i skracać wszystko ile wlezie. szkoda tylko podłogi jeśli wciąż jest zdrowa :oki: nie wiem jak to ująć, ale jest taki moment obniżenia w którym "ładna gleba" zaczyna już wyglądać sztucznie i źle[/quote]
Krzychu opisałeś wszystko w dwóch zdaniach 
u mnie na przodzie felga 15" 8j i et35 już obciera o amortyzator dlatego na przodzie jest et 25 i wtedy palec przechodzi pomiędzy felgę a amortyzator 
Air ride jest po to żeby spasować ładnie felgi z błotnikami i żeby można było spokojnie dojechać na zlot , a budę mam dość zdrową dlatego nie chciałbym ciąć niczego 
Taka gleba jaka jest u Bartka (inco) mi wystarczy i do takiego czegoś zmierzam  
