Rocznik: 1997 (niestety pierwsza połowa...);
Silnik: 1.4;
Wypasy:
*2x airbag;
*wspomaganie;
*ABS;
*klimatyzacja; :cool2:
Audio:: standardowe pierdziawki z podszybia + radyjko Blaupunkta na karty SD, także szału nie ma;

Koła:
*Powertech 8x15J et15 polerka + środek "czerwona kermes";
*gumy: front Nankang 185/45/15, tył Falken 195/45/15;
*felunek zimowy: w trakcie poszukiwań (najchętniej ats classic) - sugestie mile widziane
Zawieszenie:
gwint Ta Technix + twarde odboje
Nadwozie:
*grill ori ze znaczkiem w czarnym macie i wnęką w kolorze felg;
*lampy smoked;
*halogeny smoked;
*kierunki przednie z czarnym okularem;
*emblematy Wolfsburg Edition w miejsce bocznych kierunków;
*dokładka z Cupry;
*przyciemnione tylne lampy;
*tylna wycieraczka usunięta;
*znaczek na klapie w czarnym macie;
*napis POLO z klapy wywalony;
*ramki z tablic out;
*usunięte listwy boczne;
*przy pogodzie czarna bra na masce
Silnik:
*tłumik rozprężny w miejsce katalizatora;
*dolot + stożek;
*lifty maski;
Wnętrze:
*rygielki Wolfsburg Edition;
*nakładki na pedały ori vw;
Do zrobienia:
Faza I:
*wymiana tylnej klapy na wersję US/Japan z lotką; w trakcie realizacji
*lampy tył do ogarnięcia (6n2, hella black albo jakieś customowe);
*rozpórka przednia stalowa;
Faza II:
*kubełki, najlepiej grzane;
*dodatki WOB; się zbierają powoli
*wykończenie wnętrza w jednym kolorze, najlepiej skóra;
Faza III:
*podświetlenie albo w kolor radia, albo zmiana radia na jakieś ori vw;
*elektryka wnętrza - szyby, lusterka;
*centralny zamek z pilota;
*postoje w kierunkach; zaniechane, ale nie mówię ostatecznie "nie", chociaż przy białym migaczu nie widzi mi się to
Lekcja historii:
Cel poszukiwań: czarny vw polo albo mk3 z klimą - udało się. Stan z dnia zakupu - praktycznie nieskażona seria (niestety miała ciemną folię na bocznych szybach...) sprowadzona z niemcowni.


Autko miało być docelowo użytkowym zadbanym wozidłem, więc nie było mowy o żadnych modach. Jedynym zakupem były Indianapolisy 95, żeby to wszystko jako tako latem wyglądało + utrzymanie auta w nienagannej kondycji. Jedyna fota auta z tamtego okresu (lato 2009):

W listopadzie 2009 postanowiłem coś zmienić, więc pojawił się grill Kamei (dziś wiem, że był to błąd), autko dostało halogeny i pojawiły się nowe kółka na zimę - rekiny z bmw, które prezentowały się wówczas niebo lepiej niż seryjna stal. Przyciemniłem też tylne lampy i boczne kierunki.


Z końcem roku auto dostało też angel eyes i do łask wrócił ori grill ze znaczkiem w czarnym macie:



Jako, że byłem zdeterminowany żeby coś jednak jeszcze pozmieniać, zimą 2009/2010 trzeba było zbierać kolejne teile, wśród któych znalazły się:
sprężynki weiteca 40/40, które w końcu nigdy nie trafiły na auto, dokładka z cupry (brak foto do tej pory), gwint Ta-Technix, felgi od Erniego z vwzone, lampy przerobione na smoked, zaślepki kierunków Wolfsburg Edition.





Wiosna 2010 przyniosła zglebienie auta (str 7):


W międzyczasie była przymiarka letniego koła i mała sesja z rurektuning (str



Kwiecień 2010: dochodzi bra oraz wpada dokładeczka z Cupry i mordka optycznie leży na glebie (str 11):


Maj/Czerwiec 2010: mała zmiana wizerunku felg, frontu i parę detali w kolorze koła



c.d.n.