[9n] Błedy VAG

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marsu
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 28 lis 2008, 15:15
Lokalizacja: DL

[9n] Błedy VAG

Post autor: marsu »

Zczytałem błędy swojego samochodu. Ktoś może powiedzieć gdzie szukać przyczyny jakiś zwarć - tak chyba wychodzi z błędów typu: Electrical Fault in Circuit, Short to B+ ? Sprawdziłem klemy i tak ogólnie kable, ale nic się nie poprawia, a widać, że prawdobodobnie jest jakieś zwarcie?

Kod: Zaznacz cały

Chassis Type: 9N1 - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 
   Note: Can't Synch Baud Rate

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 907 379 L  
   Component: ABS FRONT MK60      0101
   Coding: 0001097
   Shop #: WSC 00788
1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
            012 - Electrical Fault in Circuit

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 820 045    
   Component: Klimaanlage        X0840
3 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
            28-00 - Short to B+
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 09     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q1 937 049 C  
   Component: 00 BN-SG.           1S33
   Coding: 25758
   Shop #: WSC 00788
2 Faults Found:
00906 - Horn (H1)
            28-10 - Short to B+ - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
            07-10 - Signal to Low - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 920 820   
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
   Coding: 01141
   Shop #: WSC 00000
   WVWZZZ9NZ3Y091899     VWZ7Z0B5699390
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19     -------------------------------------------------------
   Controller: 6N0 909 901    
   Component: 08 GATEWAY  CAN    1S33
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 00788
No fault code found.

Address 44     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 423 156 M  
   Component: LenkhilfeTRW        V210
   Coding: 00140
   Shop #: WSC 00000
No fault code found.

Address 46     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 959 433 E  
   Component: 4R Komfortgerát     0002
   Coding: 00064
   Shop #: WSC 00788
No fault code found.

End   -------------------------------------------------------
K
Kali
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 27 maja 2009, 20:34
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: Kali »

Witam. Kolego ,sądzę ,że nikt Tobie na tym forum nie pomoże, ja pisałem swoje błędy po Polsku i nikt mi nie odpowiedział. Tak szczerze to jestem w lekkim szoku pisząc na tym forum-kupiłem Polówkę żonce bo świeżo po prawku i jak zawsze małe lub duże problemy z autem, ja jeżdżę BMW e-39 535 tds z 99' i jestem non stop na forum-wrzucam błędy po angielsku ,bo używam carsoft 6.5- i już po jednym dniu chłopaki od razu wrzucają -co to za błąd ,co zrobić ,co zmienić ,jak "ominąć", a tu -pisz i walcz sam-naprawdę takie mam wrażenie-nie wiem też za co dostałem żółtą kartkę-może dlatego nikt mi nie odpisuje. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Acha, zapomniałbym-napisz mi swojego maila to wyślę ci opis kodów błędów po naszemu-napewno do czegoś dojdziesz-Jacek-Gdańsk.Ja ci podam w tej chwili niektóre: 1276-pompa hydroagregatu ABS-J185-obwód pompy hydraulicznej, 1271-nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury-V68-motor klapy regulatora temp. ,1596-opis problemu-silnik spalony lub odłączony, 906-żarówka H1 -szukaj w oświetleniu, 1598- sygnał -słaby akumulator-niskie napięcie,
1314-brak komunikacji ze sterownikiem silnika. To samo miałem w Polówce- ,a więc co zrobiłem- Wszystkie złączki(kostki) spryskaj oczywiście po rozłączeni sprayem do elektryki(Clean electric-Valvoline) ,ale odłącz przed tym akuś ,bo ja tego nie zrobiłem i teraz podejrzewam ,że muszę od nowa wgrać sterowniki (nie wiem kto to może zrobić w Gdańsku,bo serwis to by mnie ogolił) Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Trancer_GTR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 11 lis 2008, 17:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trancer_GTR »

[quote=""Kali""]Kolego ,sądzę ,że nikt Tobie na tym forum nie pomoże, ja pisałem swoje błędy po Polsku i nikt mi nie odpowiedział. Tak szczerze to jestem w lekkim szoku pisząc na tym forum[/quote]

Kolega chyba ma same dramaty bywając na naszym forum ale nie w tym rzecz. Odczytanie i przetłumaczenie kodów błędów to żadna filozofia, a często bywa tak, że przyczyna i tak nie leży w podanym przez komputer podzespole - wiem, bo sam walczyłem z moim 9N. Błędy które w logu podał kolega marsu to głównie błędy sporadyczne. Generalnie prosiłbym kolegę marsu, by podał dokładnie co dzieje się z autem, bo z loga wynika tylko, że główie problem tkwi w układzie ABS i klimatyzacji.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
0
0612
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 lis 2009, 6:42

Post autor: 0612 »

czy ktokolwiek może odpowiedzieć co wskazuje kod vag 21074, nie mogę znaleźć opisu, odnosi się to do licznika tak mi się wydaje, gdy łączę się z licznikiem przez polski vag to wyskakuje błąd 4 cyfrowy za każdym razem inny (też nie zidentyfikowane) potem właśnie 21074 pod nim następny 21074 i następny co jakąś sekunde, mam problem z zegarkiem w liczniku zachowuje się tak jakbym cały czas zmieniał nastawę minut. o co chodzi temu kurduplowi od vw ?
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

marsu
1141-włącznik otwarcia klapy bagażnika E165
788-zawór dwudrożny odmrażania nawiewu N118
1271nastawnik nawiewu reg temp V68
1596-nastawnik klapy cyrkulacji powietrza
błędy chyba związane z klimą skasuj je i zobacz cze powrócą
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”