Dziwne odpalanie 1.0 monowtrysk

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
alg80
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2009, 6:52

Dziwne odpalanie 1.0 monowtrysk

Post autor: alg80 »

Witam!
Mam mały problemik. Wszystko sie rozgrywa zawsze rano jak odpalam silnik. Silni zimny tzn w garazu mam ok 12 stopni wiec nie jest tak zimno. Zaraz po dopaleniu drastycznie obroty spadają na jakies 3s i pozniej wracaja do normy. To sie dzieje jak np auto zostanie na noc w garazu. Natomiast jak jest ciepły to nie mam takich objawow. Ostatnio wymienialem zbiornik paliwa, pompy wew i zew. I nie wiem co jest...
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

przeczysc swiece, palec i kopułke.. moze tu tkwi problem...
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
alg80
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2009, 6:52

Post autor: alg80 »

witam ponownie, świeczki i reszta przeczyszczone i nic nie pomoglo (rok temu mialem zakladane nowe kable i swieczki) Dalej takie same objawy, na zimnym silniku tzn jak postoi 24h po odpaleniu przez 3s sie dlawi tzn spadaja mu obroty i za chwile wracaja do normy. Nie wiem czy to to ale moze po odpaleniu nie ma wystarczającego cisnienia co daje ten akumulator cisnienia paliwa. Jak jest cieply silnik to w ukladzie jest dobre cisnienie jak dlugo stoi to cisnienie spada. Zaraz po odpaleniu cisnienie jest jeszcze male ale po paru sekundach wraca do normy. Tak sobie tak tlumacze. Poza tym mam poloweczke 3 lata i zawsze w zimie byly takie same objawy jak temp byla minusowa i stal na dworze. Ale teraz stoi w garazu gdzie temp jest okolo 10C. Czujnik halla tez mialem wymieniany bo mi kiedy na drodze odmowil posuszenstwa. Prosze, moze jakies sugestie :)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

A może to jest kwestia wyregulowania aparatu zaplonowego;) ja bym sprobowal ja mialem też problem zawsze rano:/ okazało sie że zaplon był źle ustawiony i zalewało świecie i chwlowa wariacja silnika była, i spobuj zawinać na na noc kopułke jakoś szmatą i zobacz reakcje bo może gdzieś wilgoć lapać.
PozdraVWiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”