[6N] Podłączenie auta do komputera

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Mateusz_380
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2009, 13:05

[6N] Podłączenie auta do komputera

Post autor: Mateusz_380 »

Mam pytanie jak podłącze auto do kompa i wyjdzie co mam do naprawy to czy będą wiedzieć o tym , że spalanie jest za duże wymiana tej sondy? Wogle ile kosztuje podłączenie auta do kompa?
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

napisz skad jestes moze w Twojej okolicy sa jacys ludzie ktorzy posiadaja vaga i kabelek. Poza tym kabelek na alledrogo kosztuje okolo 50PLN
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

[quote=""Mateusz_380""]Mam pytanie jak podłącze auto do kompa i wyjdzie co mam do naprawy to czy będą wiedzieć o tym , że spalanie jest za duże wymiana tej sondy? Wogle ile kosztuje podłączenie auta do kompa?[/quote]
podłączenie to koszt najczęsciej około 50 zł, czyli tak jak kolega wyżej napisał za tą kwotę masz swój własny kabelek na allegro;)
m
michkra
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 03 lis 2009, 14:50

Post autor: michkra »

Witam

Znalazłem instrukcje jak wyczyścić filtr cząstek stałych:

Cytuj:
Podczas eksploatacji często zdarza się, że filtr cząstek DPF ulega zanieczyszczeniu, dlatego poniżej zamieszczam procedurę czyszczenia przy pomocy VAG-COM (VCDS), dla osób, który zapaliła się kontrolka filtra, a później zaczęła migać kontrola od świec żarowych, a VAG zwraca następujący błąd:

008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność
18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction

Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

Wymagania wstępne (ogólne):

* Włączamy zapłon
*
Włączamy silnik
*
Temperatora płynu chłodzącego
powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)
*
Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii
(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)

Warunki jakie należy spełnić:

* Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę
*
Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM
* Czas trwania ok..15-20 Minut
* Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C

Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]

* Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]
MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką
MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)
MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...
MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]


Nie znam sie na tym kompletnie i nie chcialbym kupić złego kabla.
Możecie mi powiedzieć jaki kabel mam kupić? A może ktoś może go pożyczyć na jeden dzień (Śląsk)

Dodam ze auto to Polo 2007 1,4 TDI
M
Mateusz_380
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2009, 13:05

Post autor: Mateusz_380 »

Kupię kabel, a dalej nie wiem co mam zrobić,,, Jestem z pomorskiego. Nie dawno miałem dziurawy tłumik i mechanik go zaspawał czy to może mieć coś wspólnego z dużym spalaniem paliwa? 10l na 100km
A
Adiii108
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2009, 17:19

Post autor: Adiii108 »

Witam.
Jestem z Kalisz i również potrzebuję podłączyć moją polówkę do komputera.
Mam problem z falującymi obrotami zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku...
Czy ktoś z okolic Kalisza pożyczyłby mi kabelek :bow:
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

[quote=""Adiii108""]Witam.
Jestem z Kalisz i również potrzebuję podłączyć moją polówkę do komputera.
Mam problem z falującymi obrotami zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku...
Czy ktoś z okolic Kalisza pożyczyłby mi kabelek :bow:[/quote]
a wiesz w jakim stanie masz przepustnice? możliwe ze do czyszczenia, a nastepnie do ewentualnej adaptacji więc faktycznie przyda Ci się ktoś z kabelkiem :agree:
A
Adiii108
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2009, 17:19

Post autor: Adiii108 »

Przepustnice niestety muszę rozkręcać i przeczyścić...
Dlatego też potrzebowałbym pożyczyć kabelek żeby podłączyć polóweczkę do kompa przed rozkręcaniem i po czyszczeniu w celu adaptacji....
Ponawiam pytanie: Czy ktoś z okolic ma takowy kabelek?
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

A powiedzcie mi panowie czy do 86c2f 91rok podłącze vaga?
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

może i podłączysz ale do twojego oprócz kabelka USB na obd2 potrzebna będzie przejściówka z obd2 na obd1 2x2
takie coś:
Obrazek
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
marcin20050
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 30 gru 2012, 16:29

Post autor: marcin20050 »

Witam, mam od niedawna Polo 9N i chciałem się dowiedzieć gdzie jest kostka do podłączenia pod komputer? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz...
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""marcin20050""]Witam, mam od niedawna Polo 9N i chciałem się dowiedzieć gdzie jest kostka do podłączenia pod komputer? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz...[/quote]
tu znajdziesz odpowiedź
viewtopic.php?f=25&t=19604
Głównie mam na myśli to zdjęcie :
Obrazek
;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”