Obroty

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Obroty

Post autor: KonradMB »

Jakie obroty powinno mieć Polo 1,4 60KM na luzie?
Mi zimny jak i rozgrzany utrzymuje się coś powyżej 1000.
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

770-970 obrotów na minutę
Obrazek
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Lynn chyba troche przesadził z tymi 770 rpm, ale zawsze troche poniżej 1000 rpm.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

ehhh...

Obrazek

mam nadzieje, ze eTECH nie kłamie ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

ten silnik powinien mieć mniej więcjej 840-880 rpm
civic r18a2/407 1,6 HDi
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""KonradMB""]Jakie obroty powinno mieć Polo 1,4 60KM na luzie?[/quote]
Jaki typ silnika ?.AEX,AKV,APQ,ANV.
Bo ja mam AKV i mam na zimnym 1000 ciepły 900.
@rat4 ostatnio robił adaptacje ma AKV to wie.
K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: KonradMB »

Gdzie mogę sprawdzić jaki to typ silnika? :scratch:
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

podaj numer VIN, to sie zaraz sprawdzi
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Lub na obudowie paska rozrządu masz pasek i z niego odczytasz.
Awatar użytkownika
sidewinder3
Pan Kubeczek
Posty: 505
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:52
Lokalizacja: GA

Post autor: sidewinder3 »

Typ silnika jest też na naklejce pod wykładziną w bagażniku albo na takiej samej naklejce w książce serwisowej.
K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: KonradMB »

WVWZZZ6NZXY066702
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

wg.
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm
Your VIN: WVWZZZ6NZXY066702

Region: Europe [ W ]
Manufacturer: Volkswagen [ V ]
Car Type: Passenger Car (VW) [ W ]
Body Style: Filler character: No meaning [ Z ]
Engine: Filler character: No meaning [ Z ]
Restraint: Filler character: No meaning [ Z ]
Model: Polo Mk 4 [ 6N ]
Year: 1999 [ X ]
Assembly Plant: undefined [ Y ]
Serial #: 066702

Dla przykładu w moim 1,4 AKV po adaptacji wczoraj obroty na zimnym około 950 rpm
a na ciepłym 840 rpm, czyli w normie wszystko.
Dodam, że obroty możemy sprawdzić dokładnie tylko Vagiem bo obrotomierz nie jest wyskalowany na takie małe wartości i to co niektórzy mówią może mieścić się w błędzie pomiaru....
Twój samochodzik wyszedł z fabryki w 1999 ale ten dekoder nie wykazał jaki silnik,
musisz to sam obadać i wtedy masz na dłoni, może ktoś ma jakiś profesjonalny dekoder?? :scratch:
tu masz wszystkie silniki występujące w 1999 i zakresy ich obrotów:
AKV,ANX,APQ:
obroty C/H:770-970 rpm
obroty H: 750-850 rpm
AKK, AKP:
obroty: 600-800 rpm
AUD:
C/H:740-940
H:600-800 rpm
civic r18a2/407 1,6 HDi
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

1,4 silnik APQ. Czyli jak podaje eTECH 770-970 obrocików. Duzy rozrzut
autko wypuszczone na Francje.
Obrazek
K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: KonradMB »

Czyli wychodzi na to że wszystko jest w porządku?
Wielkie dzięki Wam ;-)
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

Jesli utrzymuje sie powyzej 1000, to nie jest dobrze. Nie dosc, ze nie jest w tej normie, to jeszcze wiecej pali
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”