Mam pytanie jak podłącze auto do kompa i wyjdzie co mam do naprawy to czy będą wiedzieć o tym , że spalanie jest za duże wymiana tej sondy? Wogle ile kosztuje podłączenie auta do kompa?
[quote=""Mateusz_380""]Mam pytanie jak podłącze auto do kompa i wyjdzie co mam do naprawy to czy będą wiedzieć o tym , że spalanie jest za duże wymiana tej sondy? Wogle ile kosztuje podłączenie auta do kompa?[/quote]
podłączenie to koszt najczęsciej około 50 zł, czyli tak jak kolega wyżej napisał za tą kwotę masz swój własny kabelek na allegro;)
Znalazłem instrukcje jak wyczyścić filtr cząstek stałych:
Cytuj:
Podczas eksploatacji często zdarza się, że filtr cząstek DPF ulega zanieczyszczeniu, dlatego poniżej zamieszczam procedurę czyszczenia przy pomocy VAG-COM (VCDS), dla osób, który zapaliła się kontrolka filtra, a później zaczęła migać kontrola od świec żarowych, a VAG zwraca następujący błąd:
008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność
18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction
Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:
Wymagania wstępne (ogólne):
* Włączamy zapłon
*
Włączamy silnik
*
Temperatora płynu chłodzącego
powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)
*
Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii
(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)
Warunki jakie należy spełnić:
* Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę
*
Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM
* Czas trwania ok..15-20 Minut
* Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C
Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.
Teraz czas na interfejs:
[Wybierz]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
* Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.
[Go!]
MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką
MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)
MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...
MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)
Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Nie znam sie na tym kompletnie i nie chcialbym kupić złego kabla.
Możecie mi powiedzieć jaki kabel mam kupić? A może ktoś może go pożyczyć na jeden dzień (Śląsk)
Kupię kabel, a dalej nie wiem co mam zrobić,,, Jestem z pomorskiego. Nie dawno miałem dziurawy tłumik i mechanik go zaspawał czy to może mieć coś wspólnego z dużym spalaniem paliwa? 10l na 100km
Witam.
Jestem z Kalisz i również potrzebuję podłączyć moją polówkę do komputera.
Mam problem z falującymi obrotami zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku...
Czy ktoś z okolic Kalisza pożyczyłby mi kabelek
[quote=""Adiii108""]Witam.
Jestem z Kalisz i również potrzebuję podłączyć moją polówkę do komputera.
Mam problem z falującymi obrotami zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku...
Czy ktoś z okolic Kalisza pożyczyłby mi kabelek [/quote]
a wiesz w jakim stanie masz przepustnice? możliwe ze do czyszczenia, a nastepnie do ewentualnej adaptacji więc faktycznie przyda Ci się ktoś z kabelkiem :agree:
Przepustnice niestety muszę rozkręcać i przeczyścić...
Dlatego też potrzebowałbym pożyczyć kabelek żeby podłączyć polóweczkę do kompa przed rozkręcaniem i po czyszczeniu w celu adaptacji....
Ponawiam pytanie: Czy ktoś z okolic ma takowy kabelek?
[quote=""marcin20050""]Witam, mam od niedawna Polo 9N i chciałem się dowiedzieć gdzie jest kostka do podłączenia pod komputer? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz...[/quote]
tu znajdziesz odpowiedź viewtopic.php?f=25&t=19604
Głównie mam na myśli to zdjęcie :