Puca999- pełna seria

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

ładne polo :) zauwazyłem ze cos od wakacji strasznie dieselkow przybylo :p heheh pamietam jak swojego 1,5 roku temu kupowalem ..to byla nas garstka :) rosniemy w sile :paladin: ,polo i bez modow jest sliczne :) .. jedynie nie moge zniesc tych glosnikow w polce :club:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

[quote=""alienek""]zauwazyłem ze cos od wakacji strasznie dieselkow przybylo :p[/quote]
Ja to polo mam od marca 2008 roku :P

[quote=""alienek""]jedynie nie moge zniesc tych glosnikow w polce :club:[/quote]
No jasne. Lepiej wstawic płytę wiórową w drzwi, albo wstawic wiadra w pulpit. Auto tanie, więc i sprzęt bez finezji. Przy pustym bagażniku (czyli prawie zawsze) dźwięk jest czysty z fajnie ustawionym basem na wzmacniaczu.
Głośniki w tylnej półce może i są jednym z gorszych wyborów, ale nie będę siedział parę dni w aucie, aby miec o 0.5% lepszy głos, z czego 0.49% uzyskujemy dzięki naszemu umysłowi i WIERZE...
b
bujan_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 22 wrz 2009, 22:06
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: bujan_ »

kolego, a co do tych hamulcow.. klocki masz? czy same blachy zostaly? ;) :write:
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

[quote=""bujan_""]kolego, a co do tych hamulcow.. klocki masz? czy same blachy zostaly? ;) :write:[/quote]
O dziwo są klocki, praktycznie nówki i nawet tarcze są... Z tyłu to samo szczęki/bębny...
Tyle, że tył po konserwacji zrobił się równy, a przód pozostał taki sam... Tak się zastanawiałem z bratem nad tym przewodem gumowym, który idzie do zacisku. Może on ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”