czy tak powinno być ? - obroty

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

no ok, w takim razie jutro się za to wezmę.

A powiecie mi może gdzie się sprawdza wersje silnika ?
I gdzie mogę znaleźć właściwie jakieś informacje o silnikach montowanych w POLO ? chodzi mi konkretnie czy są to silniki na monowtryskach czy wtrysku wielopunktowym...
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

McGrady
daj numer vin to ci sprawdze, albo na oslonie paska rozrządu jest wlepka i jest numer silnika np. APQ albo AKV, ANX itp
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

WVWZZZ6NZWW051416

dzięki bardzo :)
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

McGrady
napewno dobrze przepisales ? nie ma go w rejestrze etki
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

już poprawiłem
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Silnik AKV, skrzynia DQW
Data produkcji 19.08.1997
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

no dziękuję bardzo :)

niechce robić OT ale - ten silnik to monowtrysk czy wielopunkt ? i ogólnie jest to dobry silnik :)?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

McGrady
wielopunkt :) motorek jak kazdy inny w 6n - dobry :) nowszej generacji, ale ponoc APQ sa uwazane za najmniej awaryjne - nie wiem dlaczego.. :)
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

Witam ponownie. Dzisiaj się wziąłem za rozebranie i przeczyszczenie przepustnicy. Mieliście racje za co dozgonne dzięki :) wszystko teraz gra i hula jak należy. mam tylko jeszcze takie pytanie. czy tą przepustnice trzeba adaptować za każdym razem ? Ja po skręcenie przepustnicy i odpaleniu silniki zauważyłem odrazu różnice i teraz obroty są takie jak być powinny. Tak więc czy trzeba dodatkowo adaptować tą przepustnicę ? Podłączałem do polo do vag'a i pokazał mi błąd 531 - zanieczyszczony silnik krokowy lub przepustnica - BŁĄD SPORADYCZNY. Więc skasowałem ten błąd i za drugim razem już nie wyskoczył.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Jeżeli skasowałeś babola i obroty nie szaleją to prawdopodobnie przepustanica zaadaptowała sie sama. Jeżeli zaczną falować obroty, podłącz pod VAG, sprawdź i wykasuj błędy i zró adaptację przepustnicy. Warunki adaptacji i jej opis dostałeś w linkach. Jest też opis w manualach.
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

no narazie wszystko działa jak powinno i obroty nie falują. Korzystałem z tego linku przy czyszczeniu przepustnicy i widziałem że jest opis adaptacji. Narazie nic nie będe ruszał skoro jest dobrze.

Dziękuję wszystkim za pomoc w problemie :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”