było masę razy...
ja wyjmuję to tak:
1) odkręcić maskownicę na kierownicy
2) wyjąć radio (jeżeli jest)
3) odkręcić lewy schowek kierowcy (ten pod lewym nawiewem)
4) patrzymy przez dziurę po radiu na licznik - widzimy metalowy zatrzask - dociskamy zatrzask i delikatnie wypychamy prawą stronę licznika do kierownicy
5) klękamy przy drzwiach, wkładamy rękę przez zdemontowany schowek, omijamy dłonią dolot nawiewy i macamy lewy zatrzask - dociskamy i wypychamy do kierownicy
6) licznik "luźno" lata - przechylasz licznik szybką na kolumnę kierownicy, wkładasz dłoń do środka i palcami wypychasz kostkę zasilania (po prawej stronie)
7) wymięte - manewrujesz licznikiem i przez kierownicę wyciągasz

naprawiasz

9) składasz w odwrotnej kolejności pamiętając żeby dobrze docisnąć licznik!!!
uwaga - linka prędkościomierza jest mocowana na stale w budzie - sama wyjdzie z licznika, sama do niego trafi
powodzenia!