
Teraz pytanie. Czy ma to związek z zaworem EGR czy z sondą lambda.
Jeśli z EGR to gdzie on dokładnie się znajduje w silniku 1.4 16V AUA ?
Może należało by go wyczyścić / zaślepić ?
Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
Znalazłem instrukcję wymiany http://vwpoloklub.pl/forum/https://foru ... ic.php?t=4 . Lekko nie będzie. Piszą o adaptacji. Może zanim bym to rozebrał opięcie akumulatora by pomogło zamiast adaptacji ?ZeroOne pisze: EGR, spróboj wyczyścić cały układ, jak nie pomoże to możesz zaślepić ale będziesz miał ciągle cheack na desce
Całego nie zanurzałem tylko tę dolną część. Skoro by się uszkodził całkowicie to po odpaleniu auta od razu by świecił się CHECK. A tak nie jest. Zapala się po zrobieniu około 40 km. Moim zdaniem zawór się przyciął i nie otwiera się do końca. Znalazłem też używki po 35zł ale to może być większe ryzyko niż kupno zamiennika.Grzela300 pisze: Poza tym popełniłeś fatalny błąd zanurzając i myjąc cały zawór w tym preparacie do mycia silników, pewnie załatwił na cacy styki elektryczne i połączenia. Jeżeli już czyścisz takie rzeczy to tylko jakiś dobry kontakt spray nigrin albo wurth nie oparty na ropie naftowej.