Postudiowałem schematy itp, i wydaje mi się, że da rade wsadzić 1/2 Fis od Passata 3BG. Takie zegary to max 100 zł jak dobrze się poszuka.
Piny mam już ogarnięte i pomysł na przejściówkę - trzeba rozdzielić ja na 2 części - polo ma 1 wtyczkę zieloną a passat 2 wtyczki - zielona i niebieska - obie 32 pinowe. Wylutuje jedno gniazdo z jakiegoś starego licznika, i dokupię wtyczki pasujące w licznik paska.
Problemy wykryte przy porównaniu pinów:
- wskaźnik temperatury silnika - w polo idzie zapewne po CAN - jest jeden czujnik dwupinowy G62 - wpięty tylko do sterownika. W pasku info na zegary idzie z czujnika G2 (drugi z dwóch w jednej zabudowie G2/G62 - 4 pin). Myślę, że wystarczy dopasować jakiś czujnik czteropinowy i będzie OK, ostatecznie dołożyć króciec na górny wąż chłodnicy jak najbliżej głowicy i pociągnąć dwa kabelki.
- kontrolka kierunkowskazu - idzie chyba po CAN z modułu centralnej elektroniki - muszę popatrzeć w schematach, gdzie znajduje się już wyjście na kierunki i ewentualnie pociągnąć dwa kabelki od kierunków.
Znalazłem - moduł elektryki J519 czarna wtyczka T16a piny 14 i 16

Nie są to jakieś duże problemy, więcej miałem jak wsadziłem taki licznik do A3 8L. Wsad ogarnę, trochę się tym kiedyś bawiłem. Na pewno jest inna pojemność baku i trzeba będzie dopasować k-value, czyli licznik impulsów ze skrzyni do pomiaru na prędkościomierz, ale metodą prób i błędów do ogarnięcia - trzeba tylko trochę pojeździć z nawigacją i porównywać prędkości...
Jak macie jakieś sugestie/pomysły czekam na pomoc i wdrążenie się w temat, w kilka osób zawsze to raźniej tworzyć jakiś projekt
