Potrzebne narzędzia: lewarki, kobyłki( lub szerokie kołki

) zestaw kluczy nasadowych, zestaw kluczy płaskich ( 10,13,16,18), przedłużki, zestaw wkrętaków płaskich i krzyżowych, stare szmaty, gruby drut, jakaś belka do zabezpieczenia silnika, nasadka 12-kątna roz 30 do nakrętki przegubu, klucz spline roz 8mm do odkręcenia polosi od skrzyni, trochę czasu, cierpliwości.
Czas : mi zajęło 3 godz
Zaczynamy
Na początku odkręcamy nakrętke przegubu, najlepiej jak robimy to w dwie osoby, wtedy jedna osoba wciska hamulec do dechy, a druga osoba próbuje odkręcić nakrętke.
Po odkręceniu nakrętki luzujemy lewe koło. Następnie zabezpieczamy samochód przed przemieszczaniem klinami pod tylnymi kołami, I zaczynamy podnosić jedną stronę samochodu. Kobyłke lub kołek podstawiamy pod podłogę na podłużnicy( ja uciąłem kołki po 30 cm wysokie) analogicznie robimy tak po przeciwnej stronie.
Teraz sprawdzamy czy samochód stoi stabilnie. Jeśli tak przechodzimy dalej.
Otwieramy maskę, wyciągamy akumulator. Następnie demontujemy podstawę akumulatora, przykrecona jest na 4 śrubki na klucz 10. Po odkręceniu podstawy, odkręcamy metalową blachę na poduszce. Odkręcamy 5 śrub na klucz 13. Następnie ściągamy linkę sprzęgła. Kolejną czynnością jest ściągnięcie kopułki, odkręcenie filtra powietrza. Teraz mamy dostęp do rozrusznika. Odkręcamy 3 śruby na klucz 13. Jedna śruba jest z nakrętką. Nie wyciągamy go. Idziemy pod samochód, odkrecamy blaszkę na klucz 13 która znajduję się tuż obok odmy. Teraz wyciągamy rozrusznik, ale uważamy na kable przy rozruszniku. Delikatnie bo wyciągamy i naszym oczom ukazują się dwa kable przy rozruszniku. Kostkę odpinamy, następnie odkrecamy nakrętke od kabla przy rozruszniku. Teraz możemy wyciągnąć rozrusznik i odłożyć go na bok.
Teraz, w przypadku skrzyni na linki, odkręcamy śruby mocujące linki do wybieraka. Jedna linka jest na klucz 13, druga linka jest na zawleczke ( uwaga nie zgubmy jej) ściągamy linki i odsuwamy je lekko na bok.
Teraz odkręcamy półosie od skrzyni. Mamy 12 śrub na klucz spline. Najlepiej jak ktoś będzie trzymał nam wciśnięty hamulec. Z prawą półosią nie ma problemu, ponieważ ona nie przeszkadza w wyciągnięciu skrzyni, lewą zaś musimy wyciągnąć. Wychodzimy spod samochodu, ściągamy lewe koło i odkrecamy stworzeń wahacza. Po odkręceniu wyciągamy półoś z auta. Teraz luzujemy wszystkie śruby mocujące skrzynie do bloku, wypinamy wszystkie kostki.
Znowu idziemy pod samochód, okrecamy mocowanie linek, a następnie wykręcmy całkiem tą śrubę ze skrzyni. Teraz odkręcamy tylną łapę mocująca skrzynie. Trzyma się na trzech srubach na klucz 13, przykreconych do podłogi samochodu. Odkręcamy również blaszkę od skrzyni na klucz bodajże 9 i wyciągamy ją.
Teraz wychodzimy spod samochodu, bierzemy szmaty, kładziemy na błotniki, kładziemy na to belkę, I przywiązujemy drutem silnik do belki.
Lewarek podstawiamy pod mise, pamiętajmy o jakiejs desce pod nią. Teraz odkrecamy lewą łapę skrzyni, najpierw odkrecamy jedną śrubę od góry na klucz 18, wyciągamy górną osłonę poduszki, a następnie dwie śruby poduszki przy skrzyni na klucz 16.
Teraz potrzebna będzie linka i druga osoba. Okrecamy skrzynie linką, jedna osoba nie już trzyma tą linkę, wyciągamy śruby od poduszki i wyciągamy poduszkę ze skrzyni. Teraz odkręcamy wszystkie śruby mocujące skrzynie do bloku i wychodzimy pod samochód i wyciągamy skrzynię

Po chwili walki, paru magicznych zaklęciach polaka i skrzynia będzie wyciągięta. Potem wystarczy odkręcić docisk. Następnie zakładasz Nowy docisk wraz z tarczą. Pamiętaj, żeby tarcze ustawić idealnie na środku, bo będziesz miał później problem z włożeniem skrzyni. Z założeniem wszystko robisz w odwrotnej kolejności.