[6KV] Wymiana dolotu powietrza na oryginał o innym numerze.

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
adasiek90pl
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 maja 2016, 7:15
Lokalizacja: Łódź

[6KV] Wymiana dolotu powietrza na oryginał o innym numerze.

Post autor: adasiek90pl »

Witam serdecznie. Prosiłbym o rozwianie wątpliwości dotyczących rury dolotu powietrza do filtra. Sprawa wygląda następująco. Po zakupie Polo (Variant 1.4 mpi 60 km) zamontowana byla rura o numerze 1H0 129 594 A. Niestety z boku tejże rury jest duża dziura prawdopodobnie po nieumiejętnej próbie rozebrania i naprawy klapki, która odpowiada za regulację. Szukałem elementu o tym numerze, niestety bezowocnie. Posiadam część o numerze 6NO 124 594 J, która teoretycznie wygląda tak jak przy silnikach Polo 1.4, które widziałem w internecie (jednak zupełnie inaczej niż ta, którą miałem przy silniku po zakupie). Czy mógłby, ktoś posiadający silnik 1.4 mpi 60 km potwierdzić czy ta rura będzie odpowiednia do mojego silnika?? Chcę się po prostu upewnić, czy zamontowanie części, którą posiadam nie spowoduje spadku olbrzymiej mocy 60 km, lub zwiększenia spalania. Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Nie ma to większego znaczenia, trójnik jest po to aby dostarczyć na starcie gorące powietrze z kolektora by silnik szybko się zagrzał.
Po rozgrzaniu i tak się ta klapka nie domyka.
Nie będziesz miał żadnych spadków czy zwyżek mocy z tego silnika, nawet jakbyś stanął na rzęsach i modził ile wlezie.
Ten silnik to jak wół ciągnie do przodu ale zawsze z taką samą małą symboliczną i wystarczającą mocą 1,4 MPI 60 Kucy :beach:
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”