Na początku chciałbym powiedzieć,że w kwestii mechaniki jestem praktycznie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.

Pytanko nr 1: Jeśli zmieniam silnik razem z kompem(swap z audi a3 1.8t do polo 1.9sdi), to czy samo zamienienie fasolki z immobi do starego kluczyka załatwi sprawę z immobi, czy będę musiał zmieniac stacyjkę na ta z audi lub bd musiał zczytać pin vag commanderem i dopisać do kompa z silnika audi?
Pytanie nr 2: Czy skrzynia z audi a3 podejdzie w polo 6n2? Oczywiście kwestia modyfikacji łap itp jest jak najbardziej akceptowalna.

Pytanie nr 3: Jeśli skrzynia podejdzie, to tam jest wysprzęglik chyba hydrauliczny, a w polo jest linka, więc czy zmiana hydro na linkę będzie bardzo problematyczna?
Pytanie nr 4: Wiadomo,że diesel nie ma w baku pompki ale sama zaślepka z pokrywą( to co jest pod tylną kanapą0 jak sam wygląd baku jest chyba taki sam w benzyniaku, więc czy dołożenie pompki nie wystarczy? I czym doczyścić zbiornik z on, żeby zaworów mi nie popsuło. Ewentualnie jeśli konieczna jest wymiana baku, to czy konieczne jest też wymienienie przewodów paliwowych?
Pytanie nr 5: Czy to prawda,że hamulce w dieslu są mocniejsze niż w benzynie? Czy po swapie na większy silnik (1.8t 150hp) wystarczą, czy trzeba zamieniać i jak tak to na co?:)
Pytanie nr 5: Czy żłobienia płyty podłogowej pod tłumik są takie same w dieslu i paliwie? Czy dużo będzie trzeba rzeźbić z połączeniem kolektora wylotowego z audi a3 do tłumika środkowego z polo benzyniaka?
Pytanie nr 6: Czy downpie to poprostu pełny przelot, czyli pusta rura?
Pytanie nr 7: W sumie chyba bardzo istotne.

Z góry dziękuje za wyrozumiałość, ponieważ zdaję sobię sprawę,że pewnie dla większości z Was moje pytania wydają się być śmieszne.

Pozdrawiam.
