Ostatnim nierozwiązanym problemem jest spadek mocy.Po dodaniu gazu widzę że świata zewnętrzne przygasają lekko. Samochód przez jakiś okres czasu przed zakupem(mam go parę dni) był nie używany. Nie jestem pewien czy muszę wymienić sam akumulator czy też to wina alternatora. Dodam że pasek zewnętrzny przy silniku piszczy, a gdy poleje się go wodą-przestaje. Więc kolejnym podejrzanym jest ten ów pasek.
Witam, mam problem z migaczami, mianowicie od czasu do czasu zacinają się.Gdy po próbie wyłączenia kierunkowskazu(sam zakręt nie był wystarczający by wyłączyć go samoczynnie) odbijam manetkę w górę/dół to włącza mi się przeciwny kierunkowskaz. Raz za razem do pewnego momentu zapala się prawy, to lewy kierunkowskaz. Tak jakbym nie miał w manetce pozycji neutralnej. Nie jestem pewien czy problem leży w samej manetce czy w całym pająku przy kierownicy..PÓKI CO MOJA WINA, NIE BYŁEM PRZYGOTOWANY NA TAKIE UDOGODNIENIA JAK TRZYKROTNE MIGNIĘCIE KIERUNKU PRZY LEKKIM PODWAŻENIU DŹWIGNI.
Kolejny problem mam z lampką podsufitki. Od strony kierowcy(w anglii to jest prawa strona) lampka do czytania jest cały czas aktywna i nie mogę jej wyłączyć. Rozebrałem całą lampkę i nic nie zauważyłem. Przypuszczam że problem tkwi w samym przycisku, ponieważ jak go zablokuje poprzez wciśnięcie kawałka papieru pomiędzy to lampka przestaje działać. Jeśli tak to do wymiany będzie cały panel, bo nie widziałem tam możliwości rozebrania przycisku..
 STYKI PRZYCISKÓW SĄ POGIĘTE I MUSZĘ WYMIENIĆ CAŁĄ LAMPKĘ(60 funtów tu, 80zł w PL)
 STYKI PRZYCISKÓW SĄ POGIĘTE I MUSZĘ WYMIENIĆ CAŁĄ LAMPKĘ(60 funtów tu, 80zł w PL)Kolor czerwony zarezerwowany dla administracji.
 / sloma92
 / sloma92ok



