[9n] 1.4 tdi 2002r wyłącza turbinę

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Sprawdzenie N75 może być trudne gdyż w polo często był zabudowany w module podciśnień. Z typowych usterek to sprawdziłbym króciec wychodzący z pompy tandem (podciśnienia i paliwa). W polo montowali firmy LUK i w nich właśnie lubił się wyrobić (był zatłaczany w pompie) i pojawiała się nieszczelność w układzie podciśnienia które to jest wymagane do prawidłowego sterowania ciśnieniem turbo.
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
MaciekBMW
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 sie 2015, 1:36

Post autor: MaciekBMW »

moje polo miało ten sam problem wyczyść przepływkę i wymień zawór N75 i turbo dalej szaleje :) nie ma co się zagłębić i szukać problemu w całym te 2 rzezy jedynie odcinają turbo zawór 100 zł więc tragedii nie ma
Nie dziękuj, tylko kliknij pomógł
Oferuję AutoDetailing oraz polerowanie aluminium
Awatar użytkownika
danieldeni20
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2015, 22:04

Post autor: danieldeni20 »

Cześć ;) Pomożesz znaleźć ten zawór na allegro? Nie znam nikogo kto by rozkodował VIN w Polo więc nie wiem do jakiego oznaczenia silnika szukać ;/ w BMW szybko idzie samemu rozkodować a do VW lipa ;/
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Tylko że w polo montowano też zamiast n75 cały moduł sterowania podciśnieniem. Tak jest u mnie w polo i samego n75 nie da się wymienić.
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
danieldeni20
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2015, 22:04

Post autor: danieldeni20 »

[quote=""Wolga85""]Tylko że w polo montowano też zamiast n75 cały moduł sterowania podciśnieniem. Tak jest u mnie w polo i samego n75 nie da się wymienić.[/quote]
Ale to musi się wymieniać. Robiłeś już to?>
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Nie bo nie było potrzeby u mnie przetarł się wężyk i pompa podciśnienia miała rozlatany króciec plus ciekła ropą. Została wymieniona na Boscha był Luk. Od tego czasu wsio ok z doładowaniem.
Lenistwo drogą do postępu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”