[86c2f] Brak ssania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

[86c2f] Brak ssania

Post autor: wawrzyn »

Jakiś problem mam ze ssaniem, a raczej jego brak. Po odpaleniu auto pracuje na bardzo niskich obrotach ok 800 i gasnie. po chwilowym zagrzaniu obroty sa ok 600 i na granicy gasniecia, po calkowitym nagrzaniu jest normalnie. Wymieniłem niebieski czujnik, ale nie pomogło. Co może być przyczyną?
f
franz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 13 sie 2014, 15:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: franz »

A jak kable zapłonowe, aparat, czujnik halla? To też może mieć wpływ
Obrazek
Ślesin 2015 (86C Coupe Fox LA5Y) - 2 miejsce - najniższe 86C/2F
Ślesin 2016
Ślesin 2017 (86C Coupe Fox LY3D ABU)
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Kable zaplonowe to by szarpal,albo chodzil na 3 gary, czujnik halla ma z miesiąc bo wymianiałem już. A co steruje ssaniem?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czujnik temperatury daje sygnał do komputera, a ten dobiera dawkę i podaje sygnał na wtryskiwacz
podmień komputer, jeśli objawy będą te same, wygląda na uszkodzony wtrysk
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Kurde dopiero co wymienilem tego kompa, bo mój już świrował. Ale na używany. A trzeba resetować kompa po wymianie czujnika temp?
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Nie, nie trzeba resetowac nic, jaki masz silnik ??
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Zapomnialem napisac 1.0 AAU ktorego juz mam powoli dosc ;-) dopiero co auto 2 miesiace swirowalo, gubilo iskre, czasem lało z wtrysku i to nawet innego, gasło kiedy chcialo. Pomogła wymiana kompa, ale teraz zajś problem z tym ssaniem.
f
franz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 13 sie 2014, 15:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: franz »

Może to jest jakiś trop, komp używany to nigdy nie wiadomo czy nie padnie po czasie :D (nie to, żeby ich nie kupować, ale żebyś miał świadomość że może ze starości coś tam nie przewodzić.)
Obrazek
Ślesin 2015 (86C Coupe Fox LA5Y) - 2 miejsce - najniższe 86C/2F
Ślesin 2016
Ślesin 2017 (86C Coupe Fox LY3D ABU)
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Ja mam 2 kompy od AAU oby dwa sprawne w 100% bo ja zmieniłem na 1.3 aav i kompy sobie zostawiłem.

Lało z wtrysku czy z tego złotego " grzybka " ??
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Raczej z wtrysku, choć nie ja to sprawdzałem, tylko mechanik ;) Wczoraj znajomy naprowadził mnie na trop ze moze łapać lewe powietrze, podstawa monowtrysku przepuszczała kiedyś powietrze, ale kiedyś ktoś tam coś podłożył i było okej. Po za tym auto na benzynie ma obroty na jałowył po zagrzaniu 800 a na lpg ok 500 i czasem gaśnie, a gaz jest bardziej podatny na lewe powietrze. A jak nie pomoże to trzeba podmienić kompa.
f
franz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 13 sie 2014, 15:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: franz »

Rób swapa zamiast śmigać na litrówce :D
Obrazek
Ślesin 2015 (86C Coupe Fox LA5Y) - 2 miejsce - najniższe 86C/2F
Ślesin 2016
Ślesin 2017 (86C Coupe Fox LY3D ABU)
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Już problem rozwiązany, nikt nie zgadnął ;-) Okazało sie że ktoś nie dokręcił silniczka krokowego i sie stopniowo popuszczały śrubki, jedna już gdzieś wypadła. Wystarczyło dokręcić i obroty wróciły do normy :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”