Polo by House

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Polo by House

Post autor: House »

Czo ja tu buduję:
:arrow: Model: 6n
:arrow: Rok produkcji: Wg rejestracji 1998
:arrow: Wersja: Coupe/Hatchback 3 drzwi
:arrow: Kolor: Srebrno rdzawy

Wyposażenie seryjne:
:arrow: Korbotronik
:arrow: Elektryczne lusterka
:arrow: Głośniki w drzwiach(Podobno nie wszystkie wersje to miały)
:arrow: Podobno pod maską był silnik ale jak tam zajrzałem znalazłem tylko BBQ
:arrow: "Gotta put in Nitrous cuz it does not do burnouts yet"
:arrow: Hamulce chyba wyjęte z roweru bo w samochodzie tak małych jeszcze nie widziałem

Dokonane zmiany:
:arrow: Wstawione fotele i kanapa z Audi a3 8l
:arrow: Subwoofer w bagażniku i wzmacniacz na tylnej półce
:arrow: Gwinty z golfa 3... niestety
:arrow: Założone wspomaganie
:arrow: Wyczyszczone i zabezpieczone podwozie

Fotki z dnia zakupu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aktualne: A ty za szybko tego nie chcesz?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, 8:32 przez House, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Ogarnij na początek rdze można założyć szerokie zderzaki, usunąć chlapacze. Autko pomimo braku wyposażenia i silnika 1,0 mam nadzieje że przynajmniej w jakimś stopniu cieszy właściciela. Pozdro
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Mały update, polakierowana łapa, pokrywa zaworów, osłona wydechu i śrubki, wiem że to nie wiele ale jak po raz 3 lakierowałem łapę bo lakier wyglądał nierównomiernie zdążyłem się poirytować. Dodatkowo wstawiony prawidłowy filtr i proszę tylko żeby nikt mi tu nie pisał że zimny dolot nie tak wygląda bo to nie miał być żaden zimny dolot, robienie go w 1l polo nie ma sensu a dla ciekawskich odma jest podłączona od tyłu do metalowej rury dolotu.
Na przyszłość też poprowadzone kable od akumulatora do tyłu gdzie zamiast kanapy będzie subwoofer.
Poza tym zmienione olej z filtrem i chłodziwo(wcześniej zalane wodą)
Niestety zrobienie silnika na 100% wymagałoby wyjęcia go a w to się bawić nie będę no chyba że swap.
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tym dolotem więcej zepsułeś niż poprawiłeś... latem silnik będzie miał ciężki żywot z tym gorącym powietrzem spod maski...
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Wiesz że gadasz bzdury? Zajmuję się uturbianiem samochodów i robieniem takich rzeczy jak doloty zawodowo.
Specjalnie przełożyłem seryjny dolot i wstawiłem testową przepustnicę z wspawanym czujnikiem temperatury. Po pełnym rozgrzaniu silnika na idle temperatura z seryjnym dolotem była ok.22' a po przełożeniu stożka była 16', w czasie jazdy czy to spokojnej czy ciśnięcia po gazie temperatura ze stożkiem i tak była niższa o nawet 15'
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

bo to nie miał być żaden zimny dolot, robienie go w 1l polo nie ma sensu
Po czym wykłócasz się o wyniki z czujnika temperatury... Tak jakby temperatura powietrza jednak była jedynym parametrem który cię obchodzi.
Możesz zrobić test porównawczy w cieplejszy dzień stojąc w korku? Tu mogą być ciekawe wyniki.
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Chodzi o to że robienie "zimnych dolotów" może mieć sens ale przede wszystkim w samochodach w których temperatury pod maską na prawdę mają powód być wysokie np. silnik z turbo i solidnym doładowaniem, tam temperatura pod maską może być na tyle wysoka żeby sensowne było doprowadzanie zimnego powietrza ale tak długo jak jest sporo miejsca a silnik nie jest wyczynowy tylko np. maleńki 1l to nie ma sensu a przy okazji sprawdziłem jak duża jest różnica. Dla mnie takie rzeczy jak temperatura w dolocie nie mają znaczenia bo to i tak nie będzie odczuwalne przy tym samochodzie a to że to sprawdziłem wynika z faktu że lubię wiedzieć co mówię i nie lubię jak ktoś mi gada coś o czym nie ma pojęcia.
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

House dobrze napisałeś, chłopacy nie bardzo wiedzą o tuningu mechanicznym, tylko widza malowanie plastików i innych dupereli, a o silnikach nie mają pojęcia, a tak poza tym podnieś maskę na zawiasach, lepiej będzie odprowadzane ciepło podczas jazdy
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Tak długo nie było żadnych postów bo w Irlandii długo czeka się na przegląd, samochód nie przeszedł za pierwszym razem ze względu na same bzdety jak tylne łożysko, z przodu tuleja i jedno koło kierunkowe założone na złą stronę.
Na tył zresztowała mi się belka z 6n2 więc stwierdziłem że przełożę łożyska z 6n2 ale okazało się że są inne a więc przełożyłem wszystko poza belką. Swoją drogą to może być ciekawa mała modyfikacja jako że bębny z 6n2 są większe.
Za to z przodu wymieniłem całe sanki na te z 6n2 razem z maglownicą ze wspomaganiem, zresztowały mi się, i ciekawostka, pomimo że wahacze wyglądają niemal identycznie na pierwszy rzut oka to te z 6n2 są o jakieś pół centymetra dłuższe niż te z 6n, przy okazji daje to odrobinę negatywa.
Jeszcze taka sprawa że podobno przy zakładaniu wspomagania trzeba wymienić alternator bo ten z wersji bez nie pasuje... owszem, nie pasuje plug and play ale wystarczyła miara, kątówka, wiertarka i miara, odciąłem dół, ten gdzie idzie sprężyna napinająca pasek, wymierzyłem gdzie ma być śruba, wywierciłem śrubę i pasuje świetnie, tylko tyle że zamiast śruby wkręcającej się w alternator wziąłem śrubę z nakrętką.
Jako dodatek w 6n nie było wcześniej rozpórki dolnej a teraz jest i czuć różnicę
Z zewnątrz nie ma zmian bo nie ma sensu pakować w wygląd jak samochód słabo jeździ. Szukam teraz za dobrą cenę skrzyni od 1.4 albo 1.6, o ile ekonomia mnie normalnie nie rusza to 3800rpm przy 100 na godzinę to przegięcie totalne.
To audi po lewej ma związek z następnymi modami w polo.
Felgi są tymczasowe, zresztowały mi się gdzieś więc je zarzuciłem, te 13 były tak głęboko w nadkolu że aż boli.
Może się niedługo zbiorę żeby zaktualizować główny post.
Obrazek
Obrazek
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Zacznijmy od tego że niechaj spłonie ktokolwiek powiedział że niby wszystkie silniki pasują do wszystkich modeli i mają mocowania na wszystkie łapy... kupiłem golfa 3 1.6 AEA, chciałem go wstawić do polo ale okazało się że mocowań nie ma a sanki od golfa znacznie nie pasują, trzeba by ciąć podłużnice.
Co prawda w międzyczasie zrobiłem kilka rzeczy a mianowicie
Fotele i kanapa z Audi A3(syf jako że zdjęcie in progress)
Obrazek
Zegary jako że ten silnik dostałby turbo a swoją drogą został też przerobiony na wielopunkt
Obrazek
Wstawiony subwoofer i wzmacniacz gdzie z tym konkretnym radiem ALPINE CDE-180RM daje tak że drżą wszystkie lusterka a fotel daje masaż.
Obrazek
Wpadły jeszcze gwinty z golfa 3 gdzie tył po wywaleniu sprężyny progresywnej i skręceniu na maksa siedział tylko trochę niżej niż seria ale przód był skręcony najbardziej jak się dało tak żeby amor nie siadał na kole.
Obrazek

Co prawda kupiłem już lakier ale okazało się że nie mam za bardzo opcji wstawić ten silnik bez kupowania niemałej ilości rzeczy, poza tym nie podoba mi się to że w polo jest tak mało miejsca pod maską i wszędzie indziej a więc szybko podjęta decyzja(coś koło 10 minut rozważania) pojechałem i kupiłem golfa 3 1.4, wstawię do niego ten silnik 1.6, turbo, osadzę na glebie i tak dalej i tak dalej a polo idzie na sprzedaż po zdjęciu wszystkiego. Jak ktoś chciałby zobaczyć jak mi będzie szła zabawa z golfem to podłożę gdzieś tutaj linka jeśli można.
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Pasuje wszystko, trzeba tylko łapy i osłonę rozrządu przełożyć. Ogień piekielny niech poczeka na lepszą okazję.
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Domyśliłem się że osłonę i łapy ale po zdjęciu osłony okazało się że ani blok ani głowica nie miały otworów ani nawet przetłoczeń w których one być powinny. Poza tym golfa już kupiłem.
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Nie wiem co na to administracja i podkreślam że to nie treści reklamowe, oto link do mojego tematu z forum golfa jakby ktoś był zainteresowany.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=583270 ale trzeba być zarejestrowanym.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zamiast tych pierdół jak zegarki, wzmacniacz na półce i sub w bagażniku zadbał być o to auto bo wygląda jak 7 nieszczęść
krzywych jak cholera kół już nawet nie chcę wspominać
H
House
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2015, 11:17

Post autor: House »

Jeśli nadal się nie zorientowałeś to ten samochód został już sprzedany, ponadto mi zbudowanie samochodu nie zajmuje 3 lata tylko 3 tygodnie na najważniejsze rzeczy i 3 kolejne tygodnie na dopicowanie, tak jak to teraz robię z golfem. Choć w sumie pewnie Ciebie powinienem się zapytać o to jak oceniać jędrność piersi po wyglądzie bo patrząc na wybzdecenie twojego polo na "pełny dostęp" nie masz co liczyć.
Zablokowany

Wróć do „Auta sprzedane/ kasacja”