[6R] Kierownica multimedialna

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Franek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Franek »

Musimiec metalowy tyl
***Chip Tuning***Dpf***Elektronika samochodowa***

Aktywacja testu wskazówek tak jak w GTI

-końcówka wydechu GTI
-gril hoghline
-led tablicy rejestracyjnej
-tempomat
-MFA
-parktronic ori. -kierownica multifunkcyjan
Awatar użytkownika
duczmal
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duczmal »

Witajcie,

jeżeli chodzi o temat zmiany kierownicy zwykłej na multifunkcyjną w 6R jest to pikuś wystarczy podłąćzyc dwa kableki i VCDS kolega podał już linka wyżej)

Co do 9N temat nie jest taki łatwy, gdzie poduszkę bez problemu można podłączyć (sama kiera pasuje bez problemu do 9N) to nie mam żadnej koncepcji jak to zrobić żeby wyprowadzić kable z sterowania radiem przez taśmę do wnętrza auta i co dalej….

Ktoś może pomódz?

póki co wygląda to tak:

http://i58.tinypic.com/5jtwux.jpg
FUCK THE MAINSTREAM
K
Kovval
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2014, 23:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Kovval »

Czy takie kierownice też były montowane oryginalnie w polo czy klient sobie zaadoptował?



http://img02-otomoto.sogastatic.pl/orig ... 9438_8.jpg
mówi mi wewnętrzny głos.. że tu nie chodzi o siłę, nie chodzi o moc...
Awatar użytkownika
ppprokurator
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 18 paź 2010, 13:46
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: ppprokurator »

Mam w polo z 2010 highline taką, ale nie multifunkcyjną, z takimi samymi skórzanymi przeszyciami i chromowaną wstawką. Coś mi tylko kształt poduszki nie pasuje, ale może to wynika z perspektywy.

Wysłane z mojego C1905 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek ;)
K
Kovval
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2014, 23:55
Lokalizacja: WWL

Post autor: Kovval »

ppprokurator, ta też jest z rocznika 2010 czyli może być oryginalna. Taka perspektywa, widziałem dzisiaj taka samą w golfie VI.

PZD.
mówi mi wewnętrzny głos.. że tu nie chodzi o siłę, nie chodzi o moc...
l
luap13
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2014, 14:41

Post autor: luap13 »

Ta kiera to raczej z golfa ;)
z
zaako
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 257
Rejestracja: 07 maja 2011, 16:56
Lokalizacja: Szklarska Poreba

Post autor: zaako »

Wejdź na mój profil na autocentrum,to sprawdzisz jak powinna wyglądać kierownica z tych roczników, to rozwieje twoje wątpliwości.
Awatar użytkownika
tomasz100
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 15 lut 2014, 16:14

Post autor: tomasz100 »

[quote=""Kovval""]Czy takie kierownice też były montowane oryginalnie w polo czy klient sobie zaadoptował?
http://img02-otomoto.sogastatic.pl/orig ... 9438_8.jpg[/quote]

W wersji GTI taka kiera była dostępna. W zwykłej POLOweczce przyciski są bez sensu, bo nie mają czego sterować. Tutaj masz link do części http://www.partsbase.org/vw/polo-derby- ... ing-wheel/
Jeśli chcesz mieć pełną multi, to wymień sobie jeszcze zegary na te od BlueGT. Tam przynajmniej jest już pełne MFA - numer części 6R0920870C - nowe zegary to wydatek 3,5 K złotych. Jeśli używane, to pamiętaj, aby dali tobie PIN, bo bez tego nie zakodujesz immobilizera i auto nie ruszy. Procedurę swapu masz tutaj http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 02&t=48623
Awatar użytkownika
favi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2012, 1:55
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: favi »

a czy może ktoś wie, czy nowa kierownica od POLO 6C będzie pasować do 6R?
chodzi mi o ten typ
Obrazek
Awatar użytkownika
ecd
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 05 gru 2010, 20:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: ecd »

Chciałbym wymienić kierownicę w swoim polo na taką z R-line jak w linku.
Obecnie mam fabryczną multimedialną z przyciskami po lewej stronie. Czy przyciski po prawej stronie będą działały? Parę postów wcześniej ktoś pisał, że jest to możliwe ale zegary też mam fabryczne tak jak były montowane w Highline. Obsługę MFA mam w dźwigni po prawej stronie kierownicy.
A może kupić taką sportową bez przycisków np. z Sirocco i przełożyć przyciski z mojej? Jest to możliwe?
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
http://allegro.pl/vw-polo-6r-gti-13r-ki ... 83361.html
Awatar użytkownika
CNK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 09 lip 2011, 20:28
Kontakt:

Post autor: CNK »

Spokojnie będzie pasować, i ta od 6C i ta z 6R GTI. Przyciski też można przekładać. Ja u siebie mam multi ze Scirocco '15, a wcześniej miałem zwykłą z highline bez żadnej multifunkcji i wszystko działa. Trzeba tylko pamiętać, że w nowych kierownicach potrzebny jest nowszy BCM żeby działało podświetlenie przycisków (7H0 lub najlepiej z najnowszego T6 czyli 7E0 :P)
T
TDIrek
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2016, 18:28

Post autor: TDIrek »

Witam,mam fabryczną kierownicę multifunkcyjną i chciałbym dołożyć przyciski po prawej stronie. Rozumiem,że wpinam przyciski do modułu i będzie działać.Pytanie,co będzie działać? Czy te przyciski będą dublować manetkę komputera czy jeszcze coś będą obsługiwać? Proszę o wypowiedź kogoś kompetentnego w temacie.
Awatar użytkownika
CNK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 09 lip 2011, 20:28
Kontakt:

Post autor: CNK »

Jak będziesz mieć manetki z przyciskami TRIP i kierownice z multifunkcją to po podłączeniu VCDS będą błędy w logach.
Rahn z tego forum miał tak u siebie kierownicę z GTI włożoną do swojego 6R bez zmiany manetek :P
Na zegarach nie pokazuje żadnego błędu, tylko w VCDS.

Do multifunkcji i tempomatu powinny być użyte manetki 6R0 953 521 B (6R0953521B) lub 6R0 953 507 B (6R0953507B), ale będą pasować też z T5/T6, Ibizy i Skody :P

..521 - z pierścieniem, pełen zestaw z fabryki
..507 - bez pierścienia (taśmy/zwijaka)

Podałem numery do manetek z CCS bo sam takie kupowałem i miałem je pod ręką, jak nie masz tempomatu to numery będą się różnić ;)
T
TDIrek
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 2016, 18:28

Post autor: TDIrek »

Witam. Czyli powinienem kupić manetkę z tempomatem ale bez obsługi komputera?Jaka jest funkcjonalność tych prawych przycisków?Oczywiście nie pogardzę również tempomatem.Ale nie bardzo kolegę rozumiem co powinienem zrobić. Prawe przyciski już mam.
Awatar użytkownika
CNK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 09 lip 2011, 20:28
Kontakt:

Post autor: CNK »

Jeśli chcesz mieć kierownicę funkcyjną i wszystko jak w wersji fabrycznej i bez błędów to manetki powinny być bez prawych przycisków TRIP - służą one do zmiany pulpitu na ekranie. Gdy masz normalną multifunkcyjną kiere - np. z Polo 6R GTI, Polo 6C, Scirocco itp., to z prawej strony kierownicy masz przyciski do poruszania się po pulpicie ;)

Manetki bez przycisków TRIP są w wersji z tempomatem jak i bez niego.
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”