Tak jak napisał
Jacob, parametry te zależą od płynu chłodniczego, a nie samochodu czy jego silnika.
Tester służy do sprawdzenia czy płyn chłodniczy spełnia jeszcze wymagane normy (ewentualnie czy w ogóle jest płynem chłodniczym czy wodą z domieszką płynu), a ich niespełnianie może skutkować gotowaniem się lub zamarzaniem.
Zamarzanie to zwykle jakieś -35*C (np borygo -37*C), a gotowanie powyżej 100*C (nie znalazłem dokładnej informacji)
To chyba twoje urządzenie
https://www.youtube.com/watch?v=rOyzAE5QGNA
Przy okazji... rodzaj płynu jaki należy stosować do twojego samochodu powinien być na zbiorniczku wyrównawczym na takim dodatkowym czarnym elemencie (nie zawsze jest).
Naprawdę polecam kupić "Sam naprawiam" unikniesz wielu niepotrzebnych pytań o pierdoły, sam ta książkę nie raz używałem czy to w przypadku 86c, 86c2f czy teraz przy 6n2.
Chociażby o to jak wymienić płyn chłodniczy, czy listę bezpieczników (często zgubiona ta z samochodu) i przekaźników.
Bardzo dobrze ze starasz się robić wiele rzeczy samemu, ale do nie których trzeba więcej wiedzy niż poczytać w internecie, gdzie swoją droga można znaleźć więcej bzdur napisanych przez ludzi pokroju C&G - np.to polerowanie lakieru wiertarką.
PS Wam nadzieję ze się znów nie obrazisz i nie uznasz odpowiedzi za hejt.... trochę więcej luzu.