Witam,
3 dni temu zapaliła mi się kontrolka EPC podczas jazdy. Silnik zaczął się dławić, gasnąć po odpaleniu, do tego falujące obroty na jałowym.
Podłączyłem pod VAG'a i pokazało następujące błędy:
4 Faults Found:
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Tematy, które zrobiłem do tej pory:
- czyszczenie przepustnicy
- czyszczenie MAP Sensor'a
- sprawdzenie świec i kabli
- wymiana czujnika temperatury
Po tych zabiegach świeciło się dalej EPC, ale po kilku km zgasło i tak na 15 km. Auto jakby przestało szarpać i nie falują obroty. Jadąc autostradą, po przekroczeniu 110 km/h zapaliło się ponownie EPC.
Został jeden błąd:
- 16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
Czyściłem całą przepustnicę, ale zauważyłem, że w kolektorze ssącym ? ( to do czego przykrecona jest przepustnica) są ślady oleju. Jak to wyczyścić w środku ?
Czy błąd oznacza walnięty MAP SENSOR ?
Silnik 1. 4 AKK
Dzięki za sugestie