masz szansę zostać pionierem, ale idę o zakład że skończy się na nawiercie piast :oki: można jedynie kombinować z przeróbką wahaczy pod sworznie VR6 tak jak zrobił to tomoff w
SWOIM projekcie. techniczną możliwość przekładki niekombinowanych elementów pod 5x100 kilka lat temu przerabiał
przem_polo. kupił wówczas schmidty th line z rozstawem 5x100 i bardzo niskim ET wykluczającym dystans. pomagałem mu wtedy przy przymiarkach, obliczeniach i porównywaniu co z czego można dopasować. wnioski były takie:
- zwrotnice 5x100 (vr6/toledo abf itp.) nie pasują ze względu na inny kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy / inną średnicę stożka sworznia
- wahacze vr6/toledo abf itp. nie pasują ze względu na inny rozstaw tulejek mocowanych do trawersu
- trawers vr6/toledo abf itp. nie pasuje ze względu na inny rozstaw śrub mocujących do budy
wniosek - zbyt duża rzeźba
jakiś czas temu pojawiły się na allegro customowe zwrotnice do golfa 1 z rozstawem 5x100, takie jak
TU, ale już ich nie ma i nie pamiętam kto je robił. możesz podpytać w
bsk-tech z bielawy, może będą mieć jakieś pomysły
w kwestii nawiertu, mogę polecić
di-stance
TU pokrewny wątek z przed dwóch lat