[6n2]Więcej oleju-Paliwo w silniku?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

e
erni13
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 paź 2014, 18:20

[6n2]Więcej oleju-Paliwo w silniku?

Post autor: erni13 »

Witam, mam pytanie.
Otóż chyba podniósł mi się w moim Polo 6n2 1.4 MPI poziom oleju. Znaczy na bangecie jest więcej niż być powinno. Przejechałem pare kilometrów, i sprawdziłem olej, znaczy, powąchałem i pachnie mi on jakos dziwnie, nie wiem czy tak powinien pachnąć, bo nie wąchalem nigdy oleju. Ale zdaje się, że trąciło to jakby paliwkiem.

Nie wiem, czy to ma cos do rzeczy, ale w srodku przy np ruszaniu też czuć paliwo/spaliny (ciężko mi to ocenić) , ale myslałem, że to tłumik. Ale może to ma cos do rzeczy?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

paliwo raczej nie ma jak sie dostać do oleju, ale płyn chłodniczy jak najbardziej, więc ... uszczelka pod głowicą
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Przypatrz się czy przypadkiem nie idzie para z wydechu :)
Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

Post autor: sloma92 »

Tak jak juz koledzy napisali mozliwe, ze zywota dokonczyla uszczelka pod glowica. Charakterystyczne cechy dla tej usterki to ubywajacy plyn chlodniczy, a zarazem wrecz, proporcjonalnie przybywajacy olej, dymek z wydechu, oraz maslo pod korkiem oleju.

Daj znac co i jak, ale podejrzewam, ze wlasnie skonczy sie to wymiana uszczelki.
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""Marcin86c""]paliwo raczej nie ma jak sie dostać do oleju, ale płyn chłodniczy jak najbardziej, więc ... uszczelka pod głowicą[/quote]
jak najbardziej paliwo może się dostawać do oleju przez niesprawne/uszkodzone wtryskiwacze, wtryski leją, paliwo się nie spala w całości i spływa po cylindrach do oleju.
proponuje podłączyć pod VAGa i sprawdzić sprawdzić stan pompek, tutaj masz dokładny opis co i jak:
http://a6forum.pl/diagnozowanie-pompowt ... t1223.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”