PRZERYWA GDY ZIMNY

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bercik486
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 01 lip 2009, 9:15
Lokalizacja: Wojnowice Pow.Opatów

PRZERYWA GDY ZIMNY

Post autor: bercik486 »

Przy pierwszy odpale rano bardzo przerywa czasem nawet gaśnie
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

1.Najpierw wykręć świece i obadaj jak wyglądają dużo ci to powie na temat twojego spalania
poczytaj te dokumenty na temat świec jest tam wszystko opisane
http://www.ngkntk.pl/Szkolenia_techniczne.1297.0.html

2.W nocy odpal auto i otwórz maskę, jak jest dyskoteka tzn iskierki widzisz to kable wysokiego napięcia do wymiany,

3.Sprawdź też koniecznie fajki na świece tam lubi się ten metal utlenić i gorzej przewodzi prąd ewentualnie przeczyść.

4.Ściągnij kopułkę rozdzielacza zapłonu i sprawdź jej stan, jeśli styki w środku są przepalone przeczyść drobnoziarnistym papierem ściernym resztę przeczyść szmatką nasączoną rozpuszczalnikiem. To samo się tyczy palca rozdzielacza.

5. Mówisz, że czasem gaśnie; Odkręć puszkę z filtrem powietrza i sprawdź w jakim stanie jest przepustnica ewentualnie przeczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną, nie musisz koniecznie jej wykręcać.

6.Ostatnie podejrzenie to cewka, całkiem możliwe że już się kończy i trzeba wymienić, znajdź kogoś kto ma takie coś i spróbuj podpiąć inną sprawną cewkę może to cewka się kończy

7. Jeśli nie wiesz kiedy wymieniane były takie rzeczy jak filtr powietrza, świece to je wymień.

daj znać jak zdiagnozujesz problem
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
lukasz6oo
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 638
Rejestracja: 21 lis 2008, 17:16
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: lukasz6oo »

Na moje to swiece,przewody,kopułka+palkec do wymiany lepiej zmienic to od razu i miec spokuj ale w twoim przypadku moze byc jeszcze cewka .Pozdrawiam
RUMAK
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

Podepne sie do tego tematu.
Mianowicie zauważyłem ten sam problem tzn. podobny mianowicie kiedy rano ide do auta to musz go troszke kręcić kluczykiem żeby zapalił (tzn zapala gasnie jak go trzymamm dłużej przekeconego to załapie w końcu). Jak juz zapali to jest gitara jade i zawsze gdzieś jeszcze w drodze zgaśnie jak już sie silnik rozgrzeje to problem znika może ktos powiedziec czy powinienm spr. to samo co radziliscie koledze czy moze coś innego ?? z góry dziekuję :piwo:
Obrazek
V
Ventura
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 24 mar 2009, 15:52

Post autor: Ventura »

O ile masz benzyniaka a nie klekotka to tak, sprawdź układ zapłonowy tak jak piszą wyżej a ode mnie proponuje sprawdzić węże ciśnienia/podciśnienia oraz dolot.
Polo 96r. AEF & Toledo 92r. 2.0 2e
Obrazek
k
ko-ma
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 21 lis 2008, 15:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: ko-ma »

Klasycznym sposobem pierwszej diagnozy tematu jest ... odłączenie przewodów czujnika temperatuey cieczy chłodzacej .
Jeśli po odłączeniu czujnika samochód zapala wyraźnie łatwiej a zimny silnik pracuje równo bez konieczności dodawania gazu - masz winowajcę.
Jeden ruch ręką, bez narzędzi i kupowania części.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”