[6n2] problemy z zapalaniem 1,4 tdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
terabit
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2011, 10:30

[6n2] problemy z zapalaniem 1,4 tdi

Post autor: terabit »

Witam

Mam Polo 6n2 1,4 tdi.Po nocnym postoju samochód ma problem z zapaleniem, to znaczy pomimo grzania świec, trzeba kręcić rozrusznikiem około 5 sekund.
Wymieniłem:
- akumulator
- wszystkie filtry
- świece żarowe

kowal wymienił:
- uszczelki na pompo wtryskach( mówił że gniazda pompo-wtrysków są owalne i przez to układ może się zapowietrzać), sprzęt kowala to pewnie notebook z kablem z allegro
- przeczyścił i przesmarował rozrusznik

Co robić żeby maszyna zaczeła normalnie palić?! Strach co będzie jak aura zmieni się na -10 stopni celcjusza. Jestem z Wrocławia może polecicie dobrego fachowca(nie kowala!).
Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

wymieniałeś filtr paliwa?? jaki filrt itd?? sprawdz oringi na zaworku na filtrze paliwa + dodatkowo najlepiej je wymien. Taka przypadłość, że czesto lapie tam powietrze. SPRAWDZ TO! :oki:
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
t
terabit
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2011, 10:30

Post autor: terabit »

Czy moze zapowietrzać się na pompo wtryskach?!
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""terabit""]kowal wymienił:- uszczelki na pompo wtryskach( mówił że gniazda pompo-wtrysków są owalne i przez to układ może się zapowietrzać), sprzęt kowala to pewnie notebook z kablem z allegro[/quote]Sprzęt twojego kowala nie jest najważniejszy, tutaj liczy się przedewszystkim wiedza kowala. Myślę, że z tymi gniazdami może mieć rację, ąle to trzeba sprawdzić, najlepiej podłączyć manometr do pompy wstępnego tłoczenia (jest tam punkt pomiarowy) i to może dać jakiś obraz co do szczelności oringów w głowicy. podczas rozruchu ciśnienie powinno wynosić min. 1 bar, a na b. jałowym min. 3 bary, przy czym normalne ciśnienie powinno wynosić ok. 7,5 bara. Jeżeli ciśnienie to, zwłaszcza na b. jałowym i podczas rozruchu jest za niskie, może to wskazywać na uszkodzenie pompy wstępnego tłoczenia paliwa lub niszczelność na oringach.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
t
terabit
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2011, 10:30

Post autor: terabit »

Powodem problemu okazała się pompa wstępnego ciśnienia. Widziałem że odpowiedni mechanik miał ich całą górę. Pompa ciekła, powiedział że to charakterystyczne dla tego silnika. Pompy się nie regeneruje, kupuje się nową. Pompa znajduje się z lewej strony silnika na głowicy. Z tego co pamiętam była to pompa Bosch.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

Jeżeli chodzi o vacu pompę to są do niej uszczelki do kupienia i jak cieknie to sie wykręca i wymienia, ja w poprzednim polo to robilem i bylo git, w tym mam to samo ale nie mam czasu teraz
I miejsce plac manewrowy
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”