Witam auto 1.4 tdi AMF polo z 2001 roku lapie tryby awaryjne przy okolo 100km/h na 4 i 5 biegu dosc czesto. Blad na vagu.
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Auto jest dosc zamulone turbina dopiero zaczyna krecic oklo 2700 obrotow. Prosze o pomoc w analizie logów i co moze byc nietak. Dziekuje serdecznie za pomoc
Turbina po regeneracji , zawór N75 nowy.
Logi dynamiczne
Grupy: 003,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169304.html
Grupy: 008,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169305.html
Grupy: 010,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169306.html
Grupy: 011,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169307.html
Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169308.html
Grupy: 004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169309.html
Logi statyczne
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169310.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169311.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169312.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169313.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169314.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169315.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169316.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/sq4hdk_169317.html
Ponoc przyczyna moze byc same ECU, gdyz turbina laduje tylko z opoznieniem. W grupie 10 cisnienie atmosferyczne okolo 690mBar (normalne okolo 1000mBar) sugeruje na uszkodzenie czujnika cisnienia atmosferycznego w komputerze. Poza tym zadane cisnienie to tylko okolo 1700mBar a slyszalem ze w tych silnikach 2090. Czyzby ktos poza tym grzebal w programie?