[6n2] 1.9 SDI przerywa

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

[6n2] 1.9 SDI przerywa

Post autor: Yankes95 »

Witam otóż mam taki problem, ze moja poloweczka czasem przerywa przy niskim stanie paliwa

Jestem po wymianie filtra oraz zaworu jednak problem nadal występuje tylko, ze rzadziej.
Zazwyczaj przy niższych obrotach /2-2.5k/ po przegazowaniu problem zanika

Z czego to moze wynikać? Ile ma rezerwa?
Silnik to ASX.

Z góry dziekuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

Sprawdz w jakim masz stanie wiazke do wtryskiwaczy. Głównie chodzi o sama wtyczke. Mi przerywalo jak w zimie na trasie nawalilo mi sie tam od groma syfu.
Sprawdzaleś auto komputerem? Mi tam sie zapisal blad i wiedzialem gdzie szukać.
Pozdrawiam
Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

Post autor: Yankes95 »

Dzieki wielkie, a gdzie tej wiazki szukać tak mniej wiecej? Trzeba sciagnac plastikowa pokrywe silnika?

Błędy chciałem odczytać OBD Scan Tool Bluetooth + Torque na Androidzie i te cholerstwo padło. Nie wiem czemu nie może połączyć się z ECU. Wszystkie bezpieczniki ok, kiedys działało - dzisiaj nie.
Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

U mnie nie trzeba, ale ja to robiłem i wiem gdzie szukać. Musisz zobaczyć jaka wiązka idzie do wtryskiwaczy. Generalnie wszystkie wtyczki pod pokrywą posprawdzaj, poruszaj. Ja od czasu jak to zrobiłem nie wystąpił ten problem ponownie (jakieś 1,5 roku spokoju już). Podstawa jednak to połączyć się komputerem, bo wtedy prawdopodobnie da Ci wskazówkę co jest nie tak.
Pozdrawiam
Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

Post autor: Yankes95 »

Dzisiaj byłem podpiąć polówkę pod komputer i z błedów związanych z wtryskiem to jedynie "Kontrola początkowa trysku" - cos takiego ;)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a numer błędu?
Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

Post autor: Yankes95 »

Kurde, nie mam pojęcia ;/
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""Yankes95""]z błedów związanych z wtryskiem to jedynie "Kontrola początkowa trysku"[/quote]Kontrola początku wtrysku związana jest z błędem 00550, możliwe przyczyny związane z tym błędem:
uszkodzony zawór początku wtysku N108
uszkodzony czujnik skoku iglicy G80
całkowicie opróżniony bak paliwa
niesprawny dopływ paliwa (możliwa nieszczelność)
powietrze w układzie paliwowym
nieprawidłowy początek wtrysku
Z twojego opisu może wynikać, że zapowietrza ci się układ paliwowy.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

Post autor: Yankes95 »

Faktycznie, czasami w tym przeźroczystym wężyku pod maską pojawiają się bąbelki.

Więc skoro ukł. paliwowy się zapowietrza to gdzie szukać przyczyny?
Martwi mnie tylko, żeby to nie był objaw kończącej się pompy wtryskowej z wiadomych przyczyn.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""Yankes95""]Więc skoro ukł. paliwowy się zapowietrza to gdzie szukać przyczyny?[/quote]Na wstępie napisałeś, że problem występuje przy niskim stanie paliwa, więc przyczyna napewno tkwi w baku. A gdzie dokładnie, trudno wymyślić, należy wyjąć smok i dokładnie wszystko obejżeć. Albo lej do pełna i olej usterkę.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Y
Yankes95
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2014, 23:25

Post autor: Yankes95 »

[quote=""Stanley""]Albo lej do pełna i olej usterkę.[/quote]

hehe, no to jest rozwiazanie ;)
narazie jest coraz lepiej, zalalem bp ultimate
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

Panowie podepne sie pod temat u mnie polo nie odpalilo. Wsiadam krece i nic...maska do góry patrze a z wezyka przezroczystego paliwo mi sie cofa. I kaput dzisiaj kombinowałem sprawdzałem szczelnośc i przelotowosc wezyków i niby wszystko ok. Jedyne co znalazłem to brak prądu na kabelku do zaworu n109 tzn odkreciłem ten kabelek byl luzem przekrecilem kluczyk czyli na nim powinien byc jakis prad ? najlepsze ze dotykajac pompy tam gdzie n109 sie zakreca jest prąd. Nie wiem gdzie dalej szukac. Narazie ładuje aku bo padł. Rozumiem ze na krótko podpiac to trzeba n109 z plusem aku połaczyc i powinien zapalic tak ? I dlaczego po probie zapalenia cofało mi sie paliwo w kierunku baku.


Dzięki ze ktoś odpisał ale uwaga pisze dla potomnych winą zapowietrzenia był....lekko uciety węzyk (sam sie rozciął) doszedłęm do tego wysysajac z przewodu POWROTNEGO powietrze i słyszałem SYK i juz wiedziałem ze coś nie halo. Acha podczas zapowietrzenia n109 moze sie zawiesic i trzeba mu dac prad z plusa bezposrednio. To tyle w razie pytan walic jak w dym !
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”